Ik heb zelf ook geen idee wat je het beste kan doen

Eline, ja ben ook best wel benieuwd hoe ze qua karakter overeenkomen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In onzekerheid zitten zo zo vervelend! Ik las trouwens in Dikke Buiken huiskamer 2015 meer drachtige merries die hengstigheid toonden, het is een raar seizoen. Het komt wel voor dat merries het de hele dracht blijven doen. Weet Davina niet of ze het bij haar eerste dracht deed?

. Ik weet niet of hij er ook echt zou opspringen, maar ik vind het echt raar dat ze zo op hem reageert als hij naar haar roept. Kan me niet herinneren dat Bieke dat ooit heeft gedaan toen ze drachtig was. Davina zegt dat Vanille bij haar soms idd ook interesse toonde in Valkarios, maar ben toch niet helemaal gerust. Heb vorig dekseizoen heel het seizoen geprobeerd met mijn merrie en niet gelukt. Dit jaar voorlopig weer nog niet gelukt met mijn merrie, dus was zo blij dat Vanille drachtig was en nu ben ik echt overbezorgd om het minste bij haar :p.
, want in België wisten ze nooit wat het was. Wel altijd slechte bloedwaardes gehad maar ze wisten nooit waar de oorzaak lag. Terwijl ik meerdere keren had vermeld dat ik een tekenbeet had gehad. Maar volgens bijna alle artsen die ik gezien heb de voorbije jaren, kwam Lyme in België niet voor. Wat erg voor je nichtje! Ik had in september een verlamde hartspier en in december half verlamd gezicht. Nu heb ik nog steeds dat 1 oog meer dicht is dan mijn ander
. Hoop dat het ooit nog weer 'normaal' komt. Ik heb ook vaak dagen dat mijn onderbenen verlamd zijn voor enkele uren, heel plots komt het en heel plots gaat het weer weg. Vandaar dat ik nu ook een rolstoel heb. CVS vind ik ook moeilijk... dat die mensen ziek zijn staat vast, maar of CVS ook echt een ziekte is? Volgens mij hebben de mensen met diagnose CVS gewoon een andere ziekte (zoals Lyme, fybro,...) maar geven de artsen de naam CVS gewoon omdat ze niet weten wat het juist is. Want ja chronische vermoeidheid... bij Lyme heb je ook chronische vermoeidheid.
jeej. 

vind het allemaal zo verschrikkelijk voor je en hoop zo dat er weer betere tijden aan komen. In elk geval fijn dat shatan veel mag dekken, altijd heel leuk en natuurlijk fijn dat je zo een beetje extra inkomsten hebt.
) werkt moet je zo gewoon door gaan 
Lyme is zo'n rot-iets en wat vervelend dat het in België niet erkend is.

En gefeliciteerd!
Zo herkenbaar, echt van die geniet-momenten he...

Heb er iets arty-achtigs van gemaakt 
mooie foto ook!

gefeliciteerd! 

. Anyway, liever een inhoudelijke reactie van 2 mensen dan van 10 een "leuk!" Reactie. Maar het blijft lastig. Ik doe niemand bewust negeren ofzo maar ik kan gewoonweg niet mee praten over fokken of shows..
haha je bent pas vieeehieeer zeg ik dan..