Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sieltjuh schreef:Ik schrik trouwens ontzettend van sommige stalprijzen (voornamelijk Randstad). Als ik zoveel zou moeten betalen (in mn eentje), zou ik niet eens een paard kunnen hebben
barbaras schreef:Shamal, jee wat rot dat je ziek bent....ben wel blij dat er ook grotere arabs zijn want met mijn 1,74 moet ik toch niet kleiner gaan als mijn hengst van 1,54...is paarden je enige inkomen?
joysjuh1987 schreef:@annkika dat is ook balen maar neem aan dat je dat gewoon terug krijgt of ik het 1 van jou paarden
Annikab schreef:joysjuh1987 schreef:@annkika dat is ook balen maar neem aan dat je dat gewoon terug krijgt of ik het 1 van jou paarden
Die van mij zijn braaf, Ely zou niet eens weten hoe ze zou moeten uitbreken, zelfs als ik vergeet de deur goed dicht te doen, blijft ze erachter staan![]()
Ik weet niet zo goed wie het dan moet gaan betalen, de eigenaar van het paard of de stalbaas? Want is het niet de verantwoordelijkheid van de stalbaas dat de paarden niet uit hun stallen kunnen komen?
joysjuh1987 schreef:@shamal hoeveel kun je er thuis stallen dan als ik vragen mag