Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(die is nu wel dicht aan zijkant en achterkant)
Sieltjuh schreef:Ik schrik trouwens ontzettend van sommige stalprijzen (voornamelijk Randstad). Als ik zoveel zou moeten betalen (in mn eentje), zou ik niet eens een paard kunnen hebben

En ik luxe voor mezelf stukken minder belangrijk vind dan luxe voor mijn paard. barbaras schreef:Shamal, jee wat rot dat je ziek bent....ben wel blij dat er ook grotere arabs zijn want met mijn 1,74 moet ik toch niet kleiner gaan als mijn hengst van 1,54...is paarden je enige inkomen?
joysjuh1987 schreef:@annkika dat is ook balen maar neem aan dat je dat gewoon terug krijgt of ik het 1 van jou paarden
Annikab schreef:joysjuh1987 schreef:@annkika dat is ook balen maar neem aan dat je dat gewoon terug krijgt of ik het 1 van jou paarden
Die van mij zijn braaf, Ely zou niet eens weten hoe ze zou moeten uitbreken, zelfs als ik vergeet de deur goed dicht te doen, blijft ze erachter staan![]()
Ik weet niet zo goed wie het dan moet gaan betalen, de eigenaar van het paard of de stalbaas? Want is het niet de verantwoordelijkheid van de stalbaas dat de paarden niet uit hun stallen kunnen komen?

joysjuh1987 schreef:@shamal hoeveel kun je er thuis stallen dan als ik vragen mag
maar waar we nu huren kan ik verbouwen en doen wat ik wil, we mogen 50 paarden houden zonder vergunning daar met alleen meldingsplicht, alles boven de 50 moet ik even een vergunning voor hebben, die ik zonder meer krijg
maar daar is het land gewoon niet genoeg voor vind ik
met 20 - 24 die overdag buiten zijn en 's nachts op stal, het jaarrond en met bijvoeren in de wintermaanden op het land als het gras op is, dan zit het wel een beetje vol