Oeh die functie van allbreedpedigree kende ik nog niet, gaaf!!
Jolinda, balen van je zadel zeg! Je zou toch mogen verwachten dat ze goed hun werk doen, zucht... Ikzelf heb goede ervaringen met Green Distance als het gaat over Massimo zadels.
MirandaMalik
Geplaatst: 12-05-13 21:57
Nog één heel oudje dan! BAIRACTAR uit 1813...zo leuk he die oude plaatjes! (sprekend Fuego dit)
Bij Day ook al alles uitgeplozen qua afstamming, haha. Apart is dat er veeeeel schimmels in zijn bloedlijn voorkomen, maar hij is een vos... Wel Sabino, dus dat heeft hij daar wel van. Elk jaar worden het aantal witte haren ook meer, maar ik hoop toch dat hij nooit helemaal wit wordt hoor. Dan moet ik poetsen voor mijn leven! Dat wil ik echt niet, haha.
Vandaag mijn broertje van 8 bitloos door de bak laten hobbelen met het zadel van een vriendin (die overigens wel past)... Vet lief zoals hij luisterd
Ik vond het altijd al knap als mensen bitloos een nette B proef konden uitrijden, maareh... Ik reed vandaag bitloos omdat ik moet wachten op de tandarts voor Day, maar ik keek mijn ogen uit toen ik de foto's zag! Hij liep zooooo fijn zonder ijzeren hulpstuk
Met dit zadel zijn zijn passen trouwens ruim 30 centimeter wijder (minimaal) als met mijn eigen zadel... Ik voelde duidelijk dat hij nu lekker een losgelaten ruggetje had en heel fijn liep. Zuur dat ik dit zadel niet eerder had gekocht, haha.
Leuk al die voorouders! Yus heeft ook behoorlijk wat (overoverover)groot ouders wara ze veel van weg heeft!
Ik heb een mailtje gestuurd over het aanvragen van een testzadel! Ben zeeeer benieuwd.
sherif
Geplaatst: 13-05-13 11:43
geen arabje dit x maar mijn oudste manneke 23 jaar(Welsh K hengst) en weer terug in de sport..ben mega mega trots op hem en zijn nieuwe amazone, Laura:
Barcelano
Geplaatst: 13-05-13 11:51
DMHorses schreef:
Volgens mij heeft Jessica een hele mooie Russin staan....
Ja heb bewust een beetje om dat soort lijnen gevraagd Straks weer even naar stal Mo was er in ieder geval verlieft op