Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:Hey Miranda, welkom
Nog bedankt voor de prachtige halsters
Baikal schreef:cindybijl schreef:hey miranda,
Mooi paard is baikal! ben 3 weken geleden met een halfzus van hem bij jeanine en gerard geweest
Thanks!! Ik ben ook erg blij met hemGa je voor een Muntahi kind, of was je gewoon op visite?
Ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor................![]()
Baikal schreef:WAUW is dat Fayyim?Die wordt ook steeds mooier zeg
![]()
![]()
Isabel, je mag met recht heel erg trots zijn op je fokprodukten!!
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie Sahar zelf willen aanhouden
ArabianRanch schreef:Baikal schreef:WAUW is dat Fayyim?Die wordt ook steeds mooier zeg
![]()
![]()
Isabel, je mag met recht heel erg trots zijn op je fokprodukten!!
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie Sahar zelf willen aanhouden
Yep![]()
We hebben vakantie en hadden beloofd nog een keer langs te komen en hem op de foto te zetten !
Daarna ff op het strand in Zandvoort. Was een leuk daggie![]()
Dank je wel voor je compliment
missfcdb schreef:Waar we al helemaal jaloers op moeten zijnzijn die manen en staart
man o man wat een bos haar
![]()
![]()
Het eerste wat ik dacht afgelopen zaterdag waar is een schaar ik knip er wat plukken vanaf en plak ze bij die van mij haha. (maar hellaas dat verschil zou je snel zien hihi)
ArabianRanch schreef:missfcdb schreef:Waar we al helemaal jaloers op moeten zijnzijn die manen en staart
man o man wat een bos haar
![]()
![]()
Het eerste wat ik dacht afgelopen zaterdag waar is een schaar ik knip er wat plukken vanaf en plak ze bij die van mij haha. (maar hellaas dat verschil zou je snel zien hihi)
HAHA Vicc, dat was AR Sinan Azim met zijn barbie-uiterlijk![]()
Hierboven op de foto staat AR Fayyim. Beiden zijn te zien op de Nationale dit jaar (mocht alles goed gaan uiteraard)
missfcdb schreef:Isabel,
Tot nu toe zie ik alleen maar knappers bij jullie rond lopen. En allemaal hebben ze z'n mega uitstraling.
Ik ben benieuwd hoop dat ze beide komen.
Kan ik wat meer foto's maken.
missfcdb schreef:Isabel herken je het showhalster nog hihi
Ze was me toch een partij moe haha ik weet zeker dat ze zondag avond goed geslapen heeft.