staat op boktmarkt. Ik heb het weekend ook een zadel op de kop getikt. Een thorowgood voor weinig. Zou leuk zijn als het tzt past, anders verkoop ik het gewoon weer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoi dames, ben ik weer eens!
Het is wel echt een leuk merrietje!
), wat fijn dat het nu beter gaat met Shym na zijn castratie! Ik hoop dat dat rare stukje er straks ook gewoon afvalt. Wat is hij weer lekker rond aan het rennen! Fijn dat hij in een aparte stal kan, zodat hij lekker bij kan eten. Heeft hij niet teveel stress gehad van het apart van de Fjord staan? 
Was stom toeval dat ze er op die foto eens wit uitzien, momenteel zijn ze meer zwart geloof ik
Aziza krijg ik niet eens vooruit in de bak, terwijl ze buiten wel echt leuk vind. 
) contacten.
). En een andere keer is alles weer goed en normaal, grapjassen zijn het ook die Arabieren.
Ben echt zo benieuwd hoe ze uit gaat groeien! Doet ze het goed nu ze afgespeend is?
Wat heerlijk ook dat ze nog steeds lekker samen op stal kunnen slapen.

Maar ze laat dus gewoon elke dag een heel deel van haar hooi liggen, dus daar wordt ze zo niet dikker van. Ik heb haar nu sinds een week op Senior Priores gezet, en ze lijkt toch heel langzaam al iets aan te zetten, dus hopen dat dit doorzet, want voordat de winter echt inzet wil ik haar graag op gewicht hebben.
Nu begint het lange wachten tot juli 2016.

die staart!! Wat zonde zeg!
Ik ging nu steeds zelf naar stal om ze binnen te zetten en het eten voor Shym klaar te zetten. Nu hoef ik dus alleen nog het eten te doen. De stalbaas wil dat ook wel doen maar ik wil nog even bekijken of ik nog iets moet wijzigen. Ik wil hem eigenlijk nog wat meer pulp geven dus dat ben ik nu langzaam aan het opvoeren.
Ik was net zo blij dat zijn glans terug kwam, zit hij tot op zijn kruin onder de bagger!! 

Idd volsmeren met meuk!!!
Hoest met lovely Jet?
Echt waanzinnige plaat! Benieuwd naar n topic!

Zelfs een klasse III (80+ km) endurance wedstrijd goed uitgereden, hier willen we volgend jaar dan ook in verder. In de dressuur hebben we dit jaar 5 wp mogen verdienen, volgend jaar weer rustig verder en wie weet een keer een sprongetje maken. En natuurlijk meedoen aan de oosters gekostumeerde rubriek van het AVS
Hoefsmid heeft haar nu iets gecorrigeerd met ijzertjes en wat meer weggevijld aan 1 kant, lijkt nu al wat beter.
Zie m ook regelmatig op FB voorbij komen!
) hij mag lekker winterwollie paard zijn, we hebben toch weer veel bereikt dit jaar, van zenuwlijder en omkeerder buiten is hij toch flink vooruit gegaan.

Ik zoek mijn paarden er volgens mij op uit, die van mij schijten als Arabische steppe olifanten
Munir en Yusraa zijn echt niet normaal. Waar de andere paarden nog gewoon stro in de box hebben liggen, krijgen hun het voor elkaar om het in één dag dusdanig te versmeren dat het zwart is. Azi is gelukkig heel schoon op haar box, thank god heeft ze dat van paps geërfd!
Fijn dat ze goed bevalt! Mooi halster heeft Set om!
Ik wil ook zo'n achtertuin, haha! Al mag ik hier zeeeeker niet klagen wat betreft buitenrijden!

Boefje!
Mooi kunstwerkje maakt 'ie van zichzelf, hihi.