Wat een lief poppetje, Maaike!

En nogmaals, wat een prachtige combi zijn jullie Shanna!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaaf
. Had dit jaar niet zoveel dekkingen verwacht, omdat doordat mijn gezondheid zo slecht was, en mijn medicatie zo duur, we niet echt geld overhadden om Shatan op showtraining te zetten dus heeft ie dit jaar nog geen show meegedaan, ook is ie nog niet verder onder het zadel doorgereden terwijl dat ook op de planning stond. Dus heb zeker niet te klagen qua dekkingen. Normaal doet hij in augustus wel 1 a 2 shows mee. En doorrijden zal na het dekseizoen gebeuren, dan zet ik hem op trainingstal.
.
Stoer dat mensen zo over de landsgrenzen interesse in hem hebben 
. Als Canada doorgaat heeft hij op 3 continenten veulens
. Nu heeft hij ook al een dochter in Marokko
.
, anders had Shatan heel het showseizoen al op training gemogen, maar dat is nu financieel echt niet mogelijk. 

Nu zag het er niet meer uit, dunne pielemaantjes aan de onderkant. Vind dit er iig al veel verzorgder uit zien 

Ik vind het belangrijk dat hij niet een enorme onderhals erop zet. Koppie lekker naar beneden en naar mate hij meer kracht krijgt kan de achterhand er ook meer onder.
Dat vind ik toch persoonlijk weer een stapje verder 
En volgens mij heb je een prima instructie
Het was ook geen kritiek, maar meer discussie bedoeld hoor

). Maar dat zit gelukkig aan de onderkant, dus valt niet op

En hoe is het de rest vergaan?
Is nou echt mijn smaak hengst.

Ziet er prima uit, ben benieuwd hoe het weer aangroeit. Ik vind lange manen haar wel beter staan hoor! Hopelijk wordt het nu weer een vollere bos. 
Zou leuk zijn als je een mooie shoot een keer hebt ja, volgens mij kunnen die paarden van je echt prachtig op de foto staan, maar in je eentje is het lastig als ze zo aan je kleven 

Heb er maar eens een topic voor aangemaakt.
What can I say... we doen aan oefenen met opstellen? 

Maar niet meer zo uitgedund aan de onderkant zou fijn zijn 
Ik denk dat dat met uiterlijk te maken heeft 
wat onrustig in doen en laten, stampen, over het hek in de verte staren, anders dan anders. 
vind ik leuk idee. Nodigen we Fawziyyah ook uit
De Drieling.
Echt bijzonder

.
.
!
, aan de onderzoeken zijn we ook al + €3000 kwijt van januari tot nu (aleja mijn mama, zij betaald alles aangezien ik nog bij haar woon). Ziekenkas betaald niks terug omdat Lyme in België geen erkende ziekte is...
! De combinaties die dit jaar geboren zijn vind ik persoonlijk ook goed gelukt
, Shatan heeft de minpunten bij de merries goed verbeterd en het zijn echt goed gebouwde lieve veulens
. En de eigenaren zijn er ook blij mee, 2 vd 3 die waar er dit jaar een veulen van Shatan is geboren wil hun merrie opnieuw laten dekken door hem
. Waaronder dus Farinah die nu bij ons staat. Bieba die red dun merrie die het zwarte veulen met blauwe oogjes kreeg wordt volgend jaar opnieuw gedekt door hem. Sieltjuh schreef:Jah haha, maar echt hoor. Draai net laptop naar mn moeder en die keek ook helemaal verbaasd. Je ziet uiteraard wel verschillen, maar vind Mish nog meer lijken dan ZiyyahEcht bijzonder
Ik vond die laatste foto hier van Mish echt heel erg lijken op hoe Djuun op die tekening van Babe staat.
. We hebben hem tenslotte pas eind april vorig jaar gekocht, dus midden in het dekseizoen, de meesten hadden toen hun hengstenkeuze al gemaakt. Dus ik heb zeker niet te klagen.