Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kellaxy schreef:Osteopaat is geweest, geisha had wel degelijk pijn in haar rug. Ze is los gemaakt en heeft ook acupunctuur in haar lever en milt gehad. Ik kreeg te horen dat geisha een houtpaard is (elementen) en uit balans is. Wat haar nu dus een draak maakt. Ze is gefrustreerd en voor het mooie zou ik een andere stal moeten zoeken met wel buitengang in de winter. Help!!
Ik mag 3 dagen niet rijden, barcelona, even afspraak verzetten?
Iloontjeehh schreef:Wat leuk Miran dat jouw dochter ook zo gek is met Fuego! Stoer hoor, dus hij heeft morgen geen oordopjes nodig?
barbaras schreef:helemaal in deze tijd lijkt het me vreselijk, ik heb echt het idee dat erg veel mensen van hun paarden af moeten en ze voor een habbekrats aanbieden....correct me if I am wrong....
daardoor lijkt het me nog moeilijker te verkopen, zo vaak worden ze doorverkocht.
De vraag kan misschien rot overkomen maar bedoel ik dus niet zo maar waarom fokken jullie als je het veulen niet zelf kan houden? vindt het bizar dat soms arab veulens verkocht worden voor een paar honderd euro....zowel voor de toekomst van t paard als de kosten van het dekken enz dan is t toch niet meer echt geluk makend?