Sieltjuh schreef:Oliebollen gescheten jaEn daar met je hoofd in liggen
Is lekker warm
Ja, Fuego vindt drollen ook goeie kussentjes.En Zos poept altijd in het midden van de stal dus is ie meestal bruinbont.
Past wel bij zijn schoudervlek.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is het een bekende voor ons, omdat je het stil houdt
Aaah toe, tipje van de sluier

Ik ben ook zo blij dat Djuun geen schimmel is, die zou echt altijd geel of bruin zijn
Ik had gisteren toch heel dr manen met de hand uitgeplozen, vandaag trof ik bruin/gele dreadlocks
Dus ben eerst met babydoekjes erdoorheen gegaan en vervolgens weer uitpluizen met de hand
Jolindaa schreef:Haha, ben ik blij dat day ''zindelijk'' is.. Wel jammer dat hij nu inloop heeft en hij dus ook van stal kan wisselen met het paard van mijn moeder (clydesdale en dus enorme hopen).. Hij ligt dan ook graag met zijn witte beentjes in haar stalletje.... Die benen zijn niet meer schoon te krijgen. Ik denk dat ik er maar ''Hombre'' haarverf overheen ga doen. Als het dan toch bruin moet zijn, dan maar iets aparts, haha.
als ik dan weer 2 zo goed kijkende tegenkom vind ik dat altijd erg leuk. beide hoofdjes zijn erg Settelig

Deze is volgens mij in Frankrijk gefokt en zag er eentje gefokt uit Egypte in dezelfde periode en die zag er weer anders uit

je kan ook wel zien of merries soms kapot zijn gefokt, van die buiken

Ga zo eens kijken bij Darmorah