Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonjoy schreef:Mijn kerst halster ligt nu even stil, maar ik heb de naaimachine wel weer aan de gang gekregen met hulp van mijn oma.
zoralena schreef:Bonjoy schreef:Mijn kerst halster ligt nu even stil, maar ik heb de naaimachine wel weer aan de gang gekregen met hulp van mijn oma.
een halster met de naaimachine? Lijkt me behoorlijk prutswerk dan tochAh ja, ik maak ze allemaal met de hand...
Ik ben nu bezig aan een groot halster ( kwpn ofzo ). Ik vlecht trouwens niet meer, alles is in macrame![]()
ik verkoop ze nu ook, om geld te sparen voor een eigen paardje
SnuitjeLove schreef:ik ben trouwens nieuw in dit topic, maar ik ben ook druk bezig met showhalsters maken, dekjes versieren enz.
Ik heb hier een foto van mijn eerste showhalster(m'n enige ook nog):
http://i47.tinypic.com/2zrdheg.jpg
Gemaakt voor mijn arabisch volbloed merrievan 13 jaar.
Ben nu bezig om het zelfde soort halster in andere kleuren te maken, groen met roze.
En ik ga nog een showhalster met licht en donker paars maken en dan met mexicaanse neusriem.
Ik zal ook nog proberen om een foto te maken van mijn versierde dekje, ik weet niet of ik die ook in dit topic mag plaatsen?
xx.