Haai die Annica
leuk dat je even voorbij waait.
Leuk foto met je puppie paard dat is een grote groep zeg wel gezellig maar inderdaad niet leuk als je de laagste bent in de groep. Maar wel een gezellige boel zal dat wezen met als die kleuters en pubers. Ga je eerdaags weer met je mooie dame rijden of stel je dat nog even uit tot het voorjaar??
Brenda is alles goed gegaan?
Yildiz een leuke rit met Nour gehad las ik nog ergens en fijn dat ze tevreden zijn over Kiki.
Hier ook weinig te vertellen alleen baalen onze paarden hebben ook jeuk. Sjaak en Noor van de zomer al maar ja dat was niet zo gek medicijnen stres pijn en dan ook nog in de padock hier staan met het mooie weer tussen de struiken en de bomen. Einde van de zomer leek dat ook weer goed te gaan maar helaas Sjaak begon een week terug weer met schuren maar nu ook de rest van de paarden. We hebben ze vandaag dus allemaal gewassen met tea tree shampoo nu maar hopen dat dat voldoende is. Ze waren gelukkig wel allemaal super braaf en we hebben nu een stal met prachtig gewassen paarden. Ook zijn ze een beetje aan de diaree dus daar gaat mijn roze wolk.Nou ja misschien valt het mee en maak ik me zorgen om niks
Laatst bijgewerkt door geshahquille op 07-11-15 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt