Maar wel een héél mooie ezel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wel een héél mooie ezel
alles samen.

dus vandaag de eerste gehad.
Vandaag alleen aan de hand gewerkt met Olina. Geleerd hoe je moet voorkomen dat ze al haar gewicht op haar binnenvoorbeen gooit, dus daar gaan we nu hard mee oefenen. Superleuk man, geloof dat we een nieuwe fijne instructrice gevonden hebben om mee verder te gaan! Waren nog op zoek naar een vast persoon om ons te helpen, maar geloof dat dit 'm gaat worden

Gave foto's!
Dat hebben we hier zo ongeveer de halve winterperiode in de bak
Mooie uitstraling, echt n heer! En ja de paarden wachten wel, die bruiloft niet. Je hebt de jurk al gekozen toch? Leuk, zoveel voorpret!
Mooi!

Ja hoofdstel is een biothane. Had er hele set van maar helft weer weg gedaan. Ik vind die van Marylot echt veel mooier maar ja, heb al zon erge tackaddiction dat ik me nu maar even inhou en spaar voor een mooi western showzadel voor Nour.
.
.
Even snel bijlezen hoor.
Voor m´n bevalling redde ik het makkelijk!
Wat een heerlijke ritjes maak jij toch!
Hij staat nu in een groep van 20 hengsten/ruinen, de ene helft is net als hij zo´n 1.5 jaar oud, de andere helft is 2.5 jaar oud. Hij is de kleinste en zowel de eigenaresse van de opfok als ik waren er een beetje bang voor dat hij zou ondersneeuwen, maar hij redt zich zo goed! Trots op mijn kleine gupje

zelfs de bolle doet mee

Echt balen net nu het zo lekker ging. Daarom altijd maar dubbel en dwars genieten, als je even geen zorgen hebt en het voor de wind gaat. Maar hopelijk werkt de wassessie met teatree goed en heb je niet alleen mooie schone paardjes maar ook jeukvrije.
Was t interessant? Ga trouwens wel naar de fokkerijdag van Forelock's.
).

besloten om zaterdag mijn eerste kleuterlesje grondwerk met Zahra bij Irene te doen. Ik zou toch Tie moeten brengen dus kan ze mooi mee liften. Is bij Nour op stal dus niet ver.
Drie keer achter elkaar! Trots op m'n reuzepup!
En dan mijn emotie er buiten proberen te houden...

Tie is een zij overigens
sorry Tie! Ik haal alles door elkaar
)