Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
barbaras schreef:helemaal in deze tijd lijkt het me vreselijk, ik heb echt het idee dat erg veel mensen van hun paarden af moeten en ze voor een habbekrats aanbieden....correct me if I am wrong....
daardoor lijkt het me nog moeilijker te verkopen, zo vaak worden ze doorverkocht.
De vraag kan misschien rot overkomen maar bedoel ik dus niet zo maar waarom fokken jullie als je het veulen niet zelf kan houden? vindt het bizar dat soms arab veulens verkocht worden voor een paar honderd euro....zowel voor de toekomst van t paard als de kosten van het dekken enz dan is t toch niet meer echt geluk makend?
barbaras schreef:Mag ik vragen hoe jullie je paarden hebben staan qua stalling? is het bij jullie ook zo duur als hier in de omgeving? ik heb een stalletje met vier boxen, een paddock en drie weitjes wat ik mag huren maar anders had ik er ook nooit drie kunnen houden. Hengsten stallen is hier sowieso al een ramp en op een beetje stal betaal je al rond de 300 euro....vindt dat toch echt een behoorlijke rib uit je lijf als je er meerdere hebt... (ja ik vraag veel altijd haha...als t vervelend wordt schop me even?)