Gefeliciteerd! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd!
Dat krijg je als je een paard hebt die met de kop in de regen gaat staan, in plaats van met dr kont
Lompe koe 

).
) en dan kan je goed zien hoe lang ze eigenlijk al zijn!
Internet lag er af....dan voel je je echt gehandicapt
:

Dat is niet leuk allemaal!
)? Om Adrie hier te laten komen, is alleen al 100 eurie voorrijkosten.. Als ik dan nog eens 1400 eurie uit moet geven aan mijn zadel, vind ik dat een hoop centen.
ze is natuurlijk allang uitgegroeid maar wel jaren fokmerrie/weidepaard geweest dus dat veranderd nog wel. We hebben een Kent en Masters zadel. Heb verder weinig kennis wat die combi zadels betreft, daar kan ik je niet mee helpen 
Haha. Kent & Masters zijn wel degelijke zadels! Zijn die een beetje kort?
ik ben daar best over te spreken, mits het niet is voor heel intensief gebruik, heb dan toch mn twijfels bij de drukverdeling op lange termijn. Maar wij hebben ook een testzadel boomloos gehad, op suraha lag die prima maar op Shief schoof die naar voren.

) en dan vind ik het niet fijn. Die beugelophanging en die pads met inlages, niet te vertrouwen, haha.

18inch met Franse kussens, ik gok even snel dat dat zo'n 43cm is, 56cm is echt heul groot 

MirandaFuego schreef:Djuun heeft mooie maantjes en ze heeft een mooi glimmend kleurtje.

Had gisteren verjaardag in Breda bij vriendinnetje, dus lag er pas om 2 uur en om 9 uur stond mn vader al de douche-vloer te slopen
Dus vond het iets te weinig slaap voor mn weekend eigenlijk
Shanna_ schreef:joysjuh1987 schreef:@ Shanna heb jij klumper?
Klumper?
Gefeliciteerd met de plaatsen Joyce!
Ik heb Djuun helemaal over het hoofd gezien! Maar der manen zijn idd flink gegroeid!
Ook een mooi zadel 
Ik moest gewoon ff twee keer kijken
En daar met je hoofd in liggen
Is lekker warm