Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dit resulteerde in een voor ons doen vrij slordige/ongeconcentreerde trail proef, maar toch een 1e en 2e plaatsing (overal 2e plek). Tijdens de hms liep ze waanzinnig goed, maar ik denk dat ik toch een pattern fout heb gemaakt welke Jan Trel zwaar aanrekende, aangezien ik op een 6e en 2e plek eindigde (3e plek overal). De pleasure was voor mij een flinke domper, tijdens het railwerk vd hms liep ze namelijk echt super, maar dit gevoel kreeg ik bij de pleasure niet terug. Het feit dat er vervolgens een puppy vlak voor onze neus de bak in kwam stormen en een haflinger die volledig op onze kont botste (en vervolgend het publiek in walste
), zorgde ervoor dat Shamit tot 2 x toe een aantal meter flink wegsprong en 1maal terug viel in draf tijdens de galop. Flink balen dus
Zeer verbaasd was ik dan ook toen ik alsnog als 2e en 3e geplaatst werd (met nog een 2e plek overal)
) Nu met een totaal van 95 heb ik gelijk een mailtje gestuurd om goedkeuring te vragen om in het vervolg L3 te mogen starten!
Mijn wedstrijd planning is nu gelijk aardig aangepast, nog enkele WRAN D.J. wedstrijden om genoeg punten te hebben voor L2 rookie tijdens het NK en verder vooral me centjes besteden aan lekker vaak lessen 
Zal binnenkort een foto plaatsen om hem te showen
Wie gaan er allemaal nog meer hierheen?

)

en ook me nieuwe bitje.