Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
set_elkol schreef:Haha. Nou ik ben heel benieuwd of de voorspellingen uitkomen! Dat zou wel typisch zijn dat we allebei een gevoel hebben, en een merrie die zich heel anders gedraagt. En als het dan ook nog uitkomt.
Iloontjeehh schreef:Ben benieuwd of jullie gelijk krijgen, ach... als het maar gezond is toch?Asi was aan het begin van de dracht heel erg bitchy, later werd ze lief, knuffelig, aanhankelijk en het werd een hengstje. Zal eens een keer foto's opzoeken, zij had ook al heel snel echt een BUIK
Barcelano schreef:volgens mij wss de theorie dat mannelijke hormonen de boel in balans bracht en vrouwelijke de.boel over laat reageren:)
barbaras schreef:leuk al die drachtige meiden, lijkt me ook geweldig om te fokken, enige nadeel is dat ik vaak meer met hengsten en ruinen heb als met merries. En dat ik echt nooit iets kan verkopen....hoe doen jullie dat dan? houden jullie het veulen zelf en hebben jullie je merrie ook echt gekocht om mee te fokken naast t rijden?