@Sofie123: Shakira van Durango??
Leuk paardje dan, volgens mij erg relaxed en een leuke verschijning!!
Veel plezier met elkaar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sherif schreef:grappig om te horen dat er meerdere AV zijn die uit opwinding graag met hun hoofdjes gooien...hier thuis doen ze dat allemaal
gekke peerden

!!
. Ben blij dat jullie haar ook weten te apprecïeren!
). Gevaarlijk he die hengsten
pfff ik mis hem
toeka schreef:onwijs mooie foto isabel
sherif schreef:grappig om te horen dat er meerdere AV zijn die uit opwinding graag met hun hoofdjes gooien...hier thuis doen ze dat allemaal
Tijdens een endurance wedstrijd heeft hij het ook een keer gedaan en dat was echt super irritant want hij gooide met 1 slinger van zijn hoofd gewoon mijn teugels (die los hingen) naar 1 kant
Was een periode want daarna heeft hij het onder het zadel gelukkig niet meer gedaan
Zahlina schreef:Hoofdschuddende blije paarden, Wat is dat??![]()
Kan wel grappige situaties opleveren als je de teugels lang hebt.. hihihihi
Al het dansen heeft geholpen....
Het is helemaal super buiten
erg grappige situaties
en ook behoorlijk stuurloos maar je wordt er wel snel en handig van, want ik slingerde hem net zo snel weer terug de andere kant uit
. Wel valt het me op dat Arabieren over het algemeen erg soepel en los zijn, soms zijn het net stukjes elastiek
.
. 
Zahlina schreef:Hoofdschuddende blije paarden, Wat is dat??![]()
Kan wel grappige situaties opleveren als je de teugels lang hebt.. hihihihi

Ik rij met een relatief losse teugel (behalve in het begin als hij nog druk is) en ik ben de eerste paar keer regelmatig 1 teugel kwijt geweest door zo'n onverwachte hoofdslingeractie
Gelukkig maakt hij er geen misbruik van