Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjonrebel schreef:ja ieder zijn smaak ik hou niet echt van arabjes doe mij maar een hafje!!...
marjonrebel schreef:ja ieder zijn smaak ik hou niet echt van arabjes doe mij maar een hafje!!...
Chestnut schreef:
En nee, het paard is geen twenter of jaarling. Het paard is geboren in 1986.
Doe mij dan maar een 'normale' Arabier.
sherif schreef:misschien wel leuk om te vermelden dat een Haflinger ontstaat is door de kruizing: Arabisch Volbloed x Oosterijks bergpaard
Clijntje schreef::D Arabieren stralen wel veel uit! Alleen vind ik juist een lekker dikke nek helemaal geweldigzo'n eentje met lekker veel spek erop
! ik vind trouwens bij arabieren die deuk in hun neus ook niet erg mooi.. Geef mij maar zoon sjieke andalusier
KimH schreef:Ze zien er leuk uit, ik vraag me alleen af of dat zadel wel helemaal goed past. Het ziet er op de foto een beetje raar uit
Clijntje schreef::D Arabieren stralen wel veel uit! Alleen vind ik juist een lekker dikke nek helemaal geweldigzo'n eentje met lekker veel spek erop
! ik vind trouwens bij arabieren die deuk in hun neus ook niet erg mooi.. Geef mij maar zoon sjieke andalusier
nano schreef:Goh wat een aparte zadels...zit dat nou lekker?
Toen ik in egypte was heb ik op een dromedaris gereden...nou dat is echte helemaal niks..zadel zit niet wat gewoon hout zitje was met kleedjes er over... en die passen van hun is geen ritme in te vinden..
KimH schreef:Leuke locatie om een huis te hebben trouwens, volgens mij is die hengst van je best een nieuwschierig aagje hahahaha hij kijkt echt 2 keer de lens in met een blik: zo wat ben jij daar allemaal aan het doen?
fallstar schreef:Het kan er wel luxe uitzien.. maar ik vind het vreselijk. bang dat ze doorbreken als je erop zit of een zetje geeft. Nee ik vind dit echt nix, geef mij maar een shet of een kwpner
sherif schreef:misschien wel leuk om te vermelden dat een Haflinger ontstaat is door de kruizing: Arabisch Volbloed x Oosterijks bergpaard