Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hinkewal schreef:Hallo,
Ik ben hobby fotografe en zou graag een keer als portfolio uitbreiding een mooie arabier voor mijn lens willen hebben! Ik dacht, bij dit toptic kan ik wel terrechtIk woon in doezum en kan gratis met de bus in Groningen komen. Vanaf daar reken ik ov reiskosten. Verder is de shoot helemaal gratis!!!
Ik ben op zoek naar een arabier met veel uitstraling of behang. Ook arabieren die VD kunnen zijn ook welkom!
De voorwaarden zijn dat we samen een mooie locatie opzoeken, en dat je paardje er tiptop uitziet.
Voor meer informatie/opgave pb even of kijk even op hinkevanderwalfotografie.weebly.com
ShamalArabs schreef:Ik ben het aardig gewendhij krijgt zo vaak op zn flikker, en omdat ie ook nog wegspringt en dan het touw door mn handen trekt krijgt ie vaak eerst verbale dreigementen en dan op stal fysiek op zn flikker. En hij wéét het precies, als ie gesteigert heeft buiten dan durft ie zn stal zogenaamd niet in of hij duikte gelijk achterin de hoek, terwijl als ie braaf geweest is, dan loopt ie normaal zn stal in en komt even een knuffel halen
Hij kan echt een draai om zn oren krijgen óf een schop onder zn bips. Maar hij legt de link, hij weet dat ie het niet mag... Maar doet het lekker toch
Daarom blijft ie buiten ook niet stilstaan, hij weet dat ie dan weg kan lopen want het touw snijd gewoon door je handen (hij is nogal dik en sterk) dus dat doet ie dus maar, in showmodus natuurlijk
dan wordt je ook nog even getrakteerd op een mega showdraf die hij op show dus gewoon niet toont (hij showde daar wel, maar niet zo spectaculair als ie thuis doet). tijdens het steigeren staan zn oren erop en kijkt ie me op zn meest brutale manier aan
Het is gewoon een freaking spel voor hem
De gevolgen neemt ie dan maar voor lief...
ThreeFingers schreef:ShamalArabs schreef:Ik ben het aardig gewendhij krijgt zo vaak op zn flikker, en omdat ie ook nog wegspringt en dan het touw door mn handen trekt krijgt ie vaak eerst verbale dreigementen en dan op stal fysiek op zn flikker. En hij wéét het precies, als ie gesteigert heeft buiten dan durft ie zn stal zogenaamd niet in of hij duikte gelijk achterin de hoek, terwijl als ie braaf geweest is, dan loopt ie normaal zn stal in en komt even een knuffel halen
Hij kan echt een draai om zn oren krijgen óf een schop onder zn bips. Maar hij legt de link, hij weet dat ie het niet mag... Maar doet het lekker toch
Daarom blijft ie buiten ook niet stilstaan, hij weet dat ie dan weg kan lopen want het touw snijd gewoon door je handen (hij is nogal dik en sterk) dus dat doet ie dus maar, in showmodus natuurlijk
dan wordt je ook nog even getrakteerd op een mega showdraf die hij op show dus gewoon niet toont (hij showde daar wel, maar niet zo spectaculair als ie thuis doet). tijdens het steigeren staan zn oren erop en kijkt ie me op zn meest brutale manier aan
Het is gewoon een freaking spel voor hem
De gevolgen neemt ie dan maar voor lief...
Snap niet helemaal waarom je hem in zijn stal op zijn flikker geeft, logisch dat hij zijn stal niet in wil.
Paard is toch al door meerdere handen gegaan?? Neem aan dat die andere personen ook al met hem aan de gang zijn geweest.
Letizia schreef:Cadaar:
[ITP] VH Cadaar
Sorry hinkewal, wij zitten letterlijk aan de andere kant van het land voor jou
Misschien Miranda? Die woont ook in Gruning