Verder zal ik je wat informatie geven over mijn twee juweeltjes! Mijn ruintje, "Zaim", is geboren op 7 april 2002. Hij is grotendeels Crabbets (nuja, 50
via zijn vader Imperial Magic Fahd. Moeder is Beauty Joyce (Pegaz) en voert grotendeels de Poolse bloedlijn. Onder het zadel heb ik geen recente foto's, helaas. Binnenkort hoop ik er wel te hebben! Ik en Zaim proberen toch de basis reining onder de knie te krijgen, maar welke richting we uiteindelijk ingaan... Dat bekijk ik nog even.Mijn merrietje is, inderdaad, zoals Danielle al vermeldde, "Gladdys", gefokt door Melina hier op het forum en is geboren op 24 april 2007. Zij is van E.S. Proshnec en Haverkamp's Saké (Bora). Op 15 mei is zij uitgerekend van haar eerste veulen met als vader Kas Valdes. Ze is nog niet zadelmak, daaraan ga ik pas beginnen wanneer het veulen afgespeend is, winter 2011 - 2012.
Danielle: Yep!
Claudia: Ken je Gladdys? Dan had je het inderdaad eerder bij het rechte eind!

En hij ging al lekker zeg, komt zo nu en dan echt heeel diep onder bij de stops en dan geef je nog geeneens gas
. Gezeur telkens weer elke winter...HOU OP! Maar gelukkig had ik haar tijdens het losrijden al goed bij de les.
om te zien of ik het nou juist gedacht had.....
Maar gelukkig wel altijd tijd genoeg om beide paarden relaxed los te kunnen rijden. Oh en ik zie dat Yukatan ook mee doet. Dat is ook een volbloed Arabier....leuk leuk leuk.