Absoluut niet op jou bedoeld. Ik doel op alle andere vragen van mensen die hier niet in dit topic zitten.
Ik ben absoluut bereid te helpen en volgens mij heb ik toch een aantal mooie tips gegeven oa waar je die zilveren haaientandjes kunt halen ed.
Maar ik ga niet iedereen vertellen waar ik dit kraaltje, waar ik dat kraaltje heb gekocht, hoeveel het kost, hoe ik dit in mekaar zet etc etc etc. Een bakker geeft zijn geheim toch ook niet weer. Daarbij enig idee hoeveel tijd erin gaat zitten. Die tijd is al heel schaars.
Daarbij is er eens eerder in dit topic aangegeven dat mensen dan gewoon moeten lezen en daar is menigeen toch te beroerd voor. Er staat hier in het topic ook ergens hoe je een compleet halster moet maken... Ik snap het ook wel, het is makkelijker als het in 1en verteld word. Maar volgens mij zijn wij allemaal op dezelfde manier begonnnen niet?
Daarbij heb ik er zeker geen moeite mee om jou vragen te beantwoorden.
Sorry dat het op jou bot overkomt. Maar als jij elke keer zoveel vragen krijgt en vervolgens zo bot word behandeld heb je er denk ik ook snel genoeg van en motiveerd ook niet meer echt om hier in het topic te komen.
RhealLover schreef:Hopelijk wordt daar niet op mij gedoelt? Ik vroeg het enkelt betreft de kraaltjes klosjes, ik heb een andere manier van klosjes met wol maken als er in andere ropics beschreven staat en ben ook echter niet zomaar bezig met mijn 1e halstertje.
Als er een tip gevraagd wordt is het toch niet dat je alles voor moet kauwen maar ttoch wel enig advies kan geven. sorry dat ik het zo neerzet. Diegene die per pb bot reageerde was fout maar om dit zo neer te zetten vind ik toch eveneens bot...
niet dat de kwaliteit afneemt van jullie exemplaren ze zijn schitterend.