Hij zwaait ook regelmatig met zijn hoofd, ik verwijt dat aan pijn/ongemak.
Arm paardje
Ik heb dit nog nooit gezien na een castratie.. En ik heb behoorlijk wat staande castraties bijgewoond..!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

alle pech krijg ik meestal.
No_No schreef:Hij zwaait ook regelmatig met zijn hoofd, ik verwijt dat aan pijn/ongemak.
Arm paardje
Niet te druk om maken hoor. Vervelend dat het zo slecht gaat na de castratie, ik help je hopen dat hij snel aan de beterende hand raakt!
we zijn altijd zo lekker gevarieerd bezig en ik vind alles even leuk. Met Olina hebben we de afgelopen week bijvoorbeeld wat met dubbele longe gedaan (ik krijg er binnenkort les in van die persoon van e-quine en ik wilde vast wat uittesten met het sturen enzo), en vrijgesprongen.

Lijkt ons wel leuk hoor, maar ach, voorlopig niet de intentie. Het is alleen wel een hele mooie manier om met een paard te werken. Dit kan later ook in andere gangen en uitgebreid worden op zoveel verschillende manieren. Het lijkt ons gewoon leuk om met dat soort dingen ook wat handiger te worden.

Ik heb de injecties wel nodig, maar met die erbij gaat het nu supergoed eigenlijk
De vermoeidheid is ook wat geminderd, dus ik zie het positief in. Het sporten doet me echt goed. Na Falco's dood is de lyme echt doorgebroken, ik denk mede door het gebrek aan beweging.
Vind ik echt waanzinnig qua compositie en kleur!!!
Is die met de go pro gemaakt!
Wat goed om te lezen dat het na al die tijd weer zoveel beter met je gaat! En Finnekind dus ook weer back on track? Fijn!
)!

Ze is ook echt mega ja, tsjonge. 
) Bij welke kapper gaat ze?
En euh, volgens mij heb je torentjes onder d'r voeten gezet 
Boefje die Fu!
Wat wordt ze groot
Paps is die zwarte van ASE toch? Die is qua grootte ook niet huge toch?
Je beestjes zien er gelukkig uit. Schilderij is ook mooi geworden!
Nee, hij heeft een hele vervelende hap/bijt tik wat ik er maar niet uit krijg....

.
. Dat schilderij is echt prachtig.
.
wie is wie?!!

Eerst weer wat conditie en spiertjes opbouwen.
Ik zie altijd wel leuke updates van je mannetjes langskomen op FB, dus helemaal weg-weg ben je niet, hihi. Wat voor spuiten krijg je nu nog?
Vies ding.
brutaaltje! Is het een schimmeltje? Leuk beestje! Karaktertje, of niet?
Jullie zitten toch ook wel heel mooi zeg. Ha ja dat orenfilmpje heb ik gezien op FB. Geen succes? Ik vond t eigenlijk wel leuk.
) verwacht ik dat ze daarnaartoe gaat, zo niet nòg groter.
).
)