Zie je wel dat het ging lukken met de tandarts en de plates, komen dichter en dichter hoor, no panic!! Ze doet het telkens stukken goed, dus blijf erin geloven!! Had ze haken of wat? of was het gewoon bijveilen?
Hier wat minder! Vakantie maar : ik heb veel schoolwerk te doen, schoolsite onderhouden, voorbereidingen, vergaderingen, ...
en dan thuis hier al het gras afgereden aan het huis, rond de paddock en de voorste gang aan de weide van Shameless, de rest voor later!
Terwijl stonden de paarden gezellig op de weide, en bouw langzaam op want al tijdje niet op weide geweest, en ging ze erafhalen en dan binnen halen.
Eerst zie ik niets, ik neem Malha eraf zet haar in de stal, en dan ga ik achter sublimo, ik zie bloed op zijn been,

Ik weet het niet, dus eerst goed gekeken, te groot en te diep, dus veearts laten komen, lang gewacht bijna 2uur, maar binnen de 8uur tijd om te naaien, ze zei ook is randgeval, best is dat we verdoven en nieten, zonder probleem dan verdoven nog even locale verdoving op de sneden en hop nieten maar, dan inwatten, bandage van de mens er rond en dan mijn rode paardenbandages er rond, rode haha, en dan die witte randen van het wat , is net de kerstman nu!

dus nu 3 dagen met deze bandages, wat paddock, en dan zondagavond terug vernieuwen, en 21maart mogen de nietjes eruit! deze morgen gaan kijken en ze zaten nog mooi strak, de dierenarts zei doe er andere bandages rond, voor als hij buiten gaat, dus daar juist de andere bandages van de mens rondom gedaan getaped, en straks als het droger is , mogen ze half uurtje op paddock!
mvg Glenn