Aleeneh schreef:Ja dat werkt echt zooo fijn! Ik raad het iedereen met een jong paard aan die die kans heeft! Mish wordt er ook zo veel relaxter van en trekt zich ongelooflijk op aan Olina.
Super fijn. Jullie zitten qua locatie met die mooie brede paden daar ook ideaal voor. Hier alleen maar super smalle kronkelpaadjes en van die leuke paadjes die splitsen met een boom ertussen. Zie je het al voor je?

maar wellicht met Zahra echt n leuk idee!
.
) . Wel fijn dat ze lekker in conditie zijn kunnen ze goed gevoerd de winter in. Schimmels zijn ook vreselijk mooi Yildiz (grapje hoor) het is echt een lekker wijffie en inderdaad heerlijk genieten want die kleintjes zijn zo snel groot.
En dat gezicht zo half donker/half licht, dat kreeg Rahnanah ook. Heel apart gezicht vind ik dat toch altijd.
Wat vervelend hè, dat het weer zo vroeg donker wordt, ik houd daar ook helemaal niet van!
Voor mij was het allemaal normaal, maar ik begin nu ook wel in te zien, dat het niet helemaal normaal is deze hoeveelheid werk 

geen pijn gedaan? wat een ape-banketstaaf is het ook
)...
. Helaas geen erfenis, geldboom of recentelijk een schat gevonden, dus ja dan moet je keuzes maken.
.
Set ziet er weer mooi gevuld uit.