Jeetje dat is snel gegaan Kitty! Sterkte, altijd lastig afscheid nemen van je vriendje
Set_Elkol
Geplaatst: 11-07-14 17:30
YildizArabs
Geplaatst: 11-07-14 17:35
Gefeliciteerd met jullie verkoop! Idd snel gegaan. Sterkte met afscheid nemen, lijkt me ook moeilijk.
Met wie ga je naar Alkmaar Dorinda? Succes in ieder geval!
Lisa, die bestanddelen zitten ook in m'n eigen meuk (die ik dus dit jaar niet heb gemaakt uit luiigheid ), maar ook citroensap, zwarte thee en kruidnagel. Keuken is na bereiding hele seizoen vliegvrij, gegarandeerd! Altijd meuk idd eerst testen op ongewenste reacties. Al moet ik zeggen dat de hele stal due meuk op zich heeft gehad en nog nooit reactie heeft vertoond. Citroensap zou eventueel kunnen verkleuren.
Katja, hoe was t bij Roma? Hoe was de hengst? Iets voor Set? Of lees ik nu weer over dingen heen (zit op Phone dus lastig terug lezen)?
Haha nee heb er niks over neer gezet. Was heel leuk! Ge-wel-dig veulen, echt prachtig merrietje. Leuke merrie, hengsten, en ja de lease hengst is precies wat ik voor Set zoek, maar ik zie het nog steeds niet zitten met het reizen.. Dus moet er dan echt goed over nadenken, ik neig meer naar 'niet aan beginnen'. Amirat was ook zo lief, super karakter, heel relaxed en vriendelijk.
YildizArabs
Geplaatst: 11-07-14 17:52
Maar hij staat nu in NL! Als ie zo goed past zou ik t wel weten. Waarom houdt de reis je tegen?
Set_Elkol
Geplaatst: 11-07-14 17:56
Omdat ik het vervelend vind voor Set, die een hekel heeft aan trailer laden. Hoe fijn is het voor haar om gewoon een veulen te krijgen en heerlijk te genieten in de wei en niks te hoeven doen, niet in de trailer en op een vreemde plek verblijven. Dingen regelen voor Blue, het staat me gewoon tegen. Je hebt ook gelijk, maar daarom zei ik eerder ook ik moet goed weten wat ik wil. Ik heb op dit moment liever een happy Set in de wei dan per se een veulen te fokken. Ooit in de toekomst misschien, nu eerst even rust. Maar het is een moeilijke keuze, en ben nog steeds niet 100% zeker.
Knappe Blue heeft appeltjes, moeilijk te zien bij haar kleur:
Wie weet komt er straks nog een betere hengst op je pad
YildizArabs
Geplaatst: 11-07-14 20:01
Fijn dat je kiest voor Set. En idd wie weet komt er nog wat anders... En weten wat je wilt is natuurlijk het aller aller belangrijkste, nooit over 1 dag ijs gaan. Vermeerderen is makkelijk, fokken is moeilijk. Blue ziet er goed uit!
MirandaMalik
Geplaatst: 11-07-14 20:24
Dorin, sterkte, 't is nooit leuk natuurlijk!
Setje met haar mooie spikkels! Er zijn vast wel meer goede hengsten...
Fuego gaat heel goed, zij hebben hélemaal geen last van de warmte, gaan af en toe compleet uit hun dak.. En met rijden doet hij het ook goed.
Haha gekke pony's heb je ook! Hier last, hoewel Blue het niks schijnt te doen. en Set vind ik logisch Ben zo blij dat mijn papa als cadeautje een dazenval heeft gekocht! Hij is stiekempjes dol op de paarden
MirandaMalik
Geplaatst: 11-07-14 20:45
Wat fijn, een dazenval! Zeker als ze al last heeft van de warmte is het niet fijn als ze zich zo druk maakt om die klötedazen. Hier weinig last van gelukkig, wel een paar maar dat is wel te overzien, als ik een paar meppen uitdeel zijn ze weer uitgemoord.
het scheelt enorm, gelijk de hele val al actief bezet door dazen!
Yildiz en Nicky dat klopt, en misschien is het beter ooit in de toekomst wat te kopen ipv zelf te fokken, ik heb zo'n sterke voorkeur voor bepaalde dingen zoals geslacht, dat fokken altijd sowieso een gok blijft. Daarom moet ik ook alles eerst zelf op een rijtje zetten!
Even een snelle post hoor! Druk bezig met m'n koffer aan het inpakken voor vakantie en spullen voor show.
Amy sorry ik had je denk verkeerd begrepen ik dacht dat er ook andere paarden naar stal gingen, daarom dacht ik huh ze komt toch niet alleen? Fijn dat het goed gaat! En inderdaad, voordeel hoor als ze lekker relaxt kan staan! Vond haar vorig jaar op St oedenrode ook al zo relaxt in der box
Vandaag gingen we even 'showtrainen' (jaja zo lijkt het net echt ) maar jee ze ging Wat een attitude haha love it. Kon haar amper bijbenen
Denk niet dat ik nog veel online ben, dus tot zondag allemaal!
Nou ze verbaasde me toen echt! Het is zo'n gevoelig meisje, had echt stress toen was als de dood dat ze het helemaal niks zou vinden. Maar volgens mij vond ze het vooral heel gezellig daar met al die mensen das dan ook weer Nas, blijft je verbazen
Set us echt prachtig drachtig snap je redenering wel idd het is best een reis om te ondernemen. Je weet nooit wat er in de toekomst nog op je pad komt laat haar maar even lekker genieten nu (en jij zelf ook!)
Hoe us het met de zenuwen Shanna? heel benieuwd hoe ze het gaat doen!
Gekke Fuego wel fijn dat ze weinig last hebben van de warmte!
Zenuwen zijn nu een beetje weg haha, komt omdat ik druk ben met vanalles denk ik! Net ook op het laatste moment een opdracht kunnen afronden, een baby portret Is een verrassing/cadeau, hij wordt volgende week gegeven dus kan hem nog niet plaatsen, maar ben erg tevreden Maar hij moest dus echt voor mn vakantie af, dus ook voor show.. En blijkt maar weer dat ik onder druk het beste presteer haha
Ben ook erg benieuwd hoe ze t vind! Vooral ook morgen, hoe ze daar op stal staat. Hoop echt een beetje relaxt.
Wat begint hij al wit te worden inderdaad! Leuk hoor! Ik ben zelf niet zo van de schimmels, maar in deze fase vind ik ze wel mooi! (En spierwit, of wit met vliegjes vind ik ook wel leuk )
YildizArabs
Geplaatst: 12-07-14 17:22
Ziet er fijn uit Nicky!
Lisa, Shanna heel veel succes morgen! Hopelijk een zonnetje!