Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
barbaras schreef:Sloeg dit eigenlijk altijd over omdat het erg Penny achtig overkwam de titel van dit topic haha sorry dus.
Wie zitten hier allemaal van het forum? En waarom is het forum zo uitgestorven? Voor mijn bevalling viel dat toch nog wel mee dacht ik maar nu echt helemaal niets te beleven....
Nog mensen in de buurt van Hellevoetsluis met een arabje die soms leuke buitenritten maken? Heb tegenwoordig het stalletje voor mijzelf alleen en das niet altijd gezellig. Vriendinnetje gaat gelukkig af en toe mee op de wilde hengst rondje polder tuffen....

barbaras schreef:Sloeg dit eigenlijk altijd over omdat het erg Penny achtig overkwam de titel van dit topic haha sorry dus.
Wie zitten hier allemaal van het forum? En waarom is het forum zo uitgestorven? Voor mijn bevalling viel dat toch nog wel mee dacht ik maar nu echt helemaal niets te beleven....
Nog mensen in de buurt van Hellevoetsluis met een arabje die soms leuke buitenritten maken? Heb tegenwoordig het stalletje voor mijzelf alleen en das niet altijd gezellig. Vriendinnetje gaat gelukkig af en toe mee op de wilde hengst rondje polder tuffen....

! Wat een knappe Vos
!
. We doen nu regelmatig mee aan dressuurwedstrijden, maar ik vind springen en crossen veel leuker. 

Mooie paarden hoor!
Wel lachen hoor. Nog halsters voor ze uitgezocht, stonden met veel te opzichtig spul en vroegen mn mening. Nou, dan geef ik die. Waarop ik halsters mocht uitzoeken hahahah. Nja, iig echt enorm leuk gehad. Volgend jaar weer
Leuke vosjes, ben dol op vos

Nas ben ik nu ook langzaam aan het beleren, vorige week voor het eerst een beetje opstijgen gedaan, ook eerste keer gelijk ohz haha. Umoyax zet zn eerste stapjes aan de longe, vindt het waanzinnig leuk. 
Ik ben dan in elk geval Eline, sinds een paar maandjes in het bezit van een jonge arabische merrie, S.A. Mishkaljiyah, oftewel Mish. Bijna een jaar oud, hoofdzakelijk Russisch gefokt en familie van een paar andere paarden uit dit topic. Momenteel staat ze nog bij Shamal Arabians op stal. 
en de titel is wat penny inderdaad, ik maak deel IV dus suggesties zijn welkom
Ik ben Katja en heb 1 merrie van 12, Set Elkol. en een halve op komst
Geen champagne, maar silver smoky black. Dus een dubbele verdunning, er zijn veel leuke kleurtjes mogelijk
en 50% kans op schimmel dankzij Set. 

)