[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:02

Amy heeft het mooi gehad..lijkt me ook echt super mooi daar omdat eens in real life te zien

Ik ga naar mijn stage kijken hoe het me weer bevalt
bye bye

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:06

barbaras schreef:
Sloeg dit eigenlijk altijd over omdat het erg Penny achtig overkwam de titel van dit topic haha sorry dus.

Wie zitten hier allemaal van het forum? En waarom is het forum zo uitgestorven? Voor mijn bevalling viel dat toch nog wel mee dacht ik maar nu echt helemaal niets te beleven....

Nog mensen in de buurt van Hellevoetsluis met een arabje die soms leuke buitenritten maken? Heb tegenwoordig het stalletje voor mijzelf alleen en das niet altijd gezellig. Vriendinnetje gaat gelukkig af en toe mee op de wilde hengst rondje polder tuffen....

Ik ben wel lid van het forum, maar niet echt actief. Lees af en toe een beetje bij ;)
Maar ik ben Joyce, eigenaresse van Yusraa (Senior x Azila Kayyal)

Afbeelding

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:06

Ik ben sinds kort actief op het AV forum, simpelweg omdat ik er hiervoor gewoon niet op kwam om een of andere duistere reden. Maar ok Bokt zijn er gewoon actievere leden dan op het andere forum...

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:11

barbaras schreef:
Sloeg dit eigenlijk altijd over omdat het erg Penny achtig overkwam de titel van dit topic haha sorry dus.

Wie zitten hier allemaal van het forum? En waarom is het forum zo uitgestorven? Voor mijn bevalling viel dat toch nog wel mee dacht ik maar nu echt helemaal niets te beleven....

Nog mensen in de buurt van Hellevoetsluis met een arabje die soms leuke buitenritten maken? Heb tegenwoordig het stalletje voor mijzelf alleen en das niet altijd gezellig. Vriendinnetje gaat gelukkig af en toe mee op de wilde hengst rondje polder tuffen....

Hoi, ik ben Ellen, en heb een mooi vosje. Helaas wat digibeet, dus weinig foto's. (Een poging.)

Afbeelding

Sorry, ik wil best mee, maar zit in het oosten. Annikab zit in Rotterdam, Kellaxy zit in Vlaardingen, en Barcelano zit ook ergens in de buurt (geloof ik)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:15

Ik ben ook lid van het forum, al een heel aantal jaartjes. Het is idd erg stil, ik debk mede door de opkomst van facebook.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:26

oke, nou dan vindt ik het hier denk gezelliger als via FB? Ben ook nog niet zo handig met FB hoor dus weet niet wat mogelijk is maar dit leest gelijk iedereen en is denk ik gezelliger dan?

Ik heb twee arabieren, een ruin van 20 jaar russisch gefokt (vatican x poloneze) en een hengst van 14 jaar, frans gefokt, ex renpaard (Darike x A la Volee) en een shet waar de geschiedenis van onbekend is helaas....ik rij voornamelijk recreatie, soms wat western lesjes bij WNL om wat bezig te zijn maar dat doe ik met de ruin, die vindt het geweldig maar doe het niet vaak want heb niet de luxe van een bak en dus kan erg weinig trainen. De hengst vindt een bak nog steeds mini duindigt en ik krijg er na acht jaar samen te zijn nog steeds geen ontspanning in dus heb dat opgegeven en rijden lekker buiten....

zal straks effe fotos plaatsen (ben ook niet zo handig)

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:29

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:36

Van die van mij is de vader Gzhat, die heeft ook op de renbaan gelopen en een prestatie predikaat behaald. Wat leuk, nog een vos met een brede bles. Stoere foto hoor, hij stuurt iedereen aan de kant met zijn voorbeen, haha.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:38

Leuke paardjes heb je! Ik kom uit Vlaardingen inderdaad. Hellevoetsluis is niet echt aan te wandelen maar wie weet ooit een meetinkje?

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:38

Welkom :)! Wat een knappe Vos :)!

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Lilian en eigenaresse van Princesa, zuiver Spaans gefokte merrie (zie mijn onderschrift) van 8 jaar. Ook een vos :). We doen nu regelmatig mee aan dressuurwedstrijden, maar ik vind springen en crossen veel leuker.
Dit is Princesa als we een beetje dressuren:
Afbeelding
Dit is Princesa haar FAVO hobby:
Afbeelding
En dit is Princesa die nogal last van haar hormonen heeft in de herfst/winter:
Afbeelding

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:42

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:43

Leuk, nog meer vosjes! :D Mooie paarden hoor!

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:50

ik heb alleen maar vosjes haha, maar wel allemaal ander kleurtje....hengst wordt nu met wintervacht echt heel donker koffievos...ik heb alles zonder deken staan omdat ik alleen maar recreatief rij en een hekel aan dekens heb....had er op een gegeven moment twintig ofzo voor drie paarden, werd gek van die dingen...

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:53

Ik ben ook wel lid van het forum, maar merk dat daar vooral gereageerd wordt op de 'bekenden'.
Ik lees wel altijd bij! En via het forum ben ik aan mijn Dostawa gekomen.

Mijn naam is Annika. Ik en mijn paarden wonen in Rotterdam (helaas niet bij elkaar).

3 bruine merries in mijn bezit:
- CSA Elyaijna (drachtig van Scorpio, uitgerekend 27 maart 2014)
- Dostawa
- Doroata, 2.5 maand oude dochter van Dostawa

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:05

wat een lekker bekkie die kleine !

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:06

Was idd ook echt super gaaf. Sommige paarden zijn in het echt toch weer heel anders dan zelfs op livestream! En wat een evenement... Heeft eigenlijk heel weinig meer met paarden te maken, t is allemaal zo groots en luxe... Was wel gaaf ook om tussen die sheiks te zitten, je hoort nog eens wat.. Ook met mensen nog gesproken en wat gedronken die 50 paarden hadden staan, kampioen dit en kampioen dat en kampioen zus...pfft. Ze wilden wel eens een keer komen kijken bij mij op de ''farm''. Keken heel verbaasd toen ik zei dat ik maar 2 paarden had _O- Wel lachen hoor. Nog halsters voor ze uitgezocht, stonden met veel te opzichtig spul en vroegen mn mening. Nou, dan geef ik die. Waarop ik halsters mocht uitzoeken hahahah. Nja, iig echt enorm leuk gehad. Volgend jaar weer :D

Wat gezellig, welkom :) Leuke vosjes, ben dol op vos :D

Ik zit ook op het forum maar er gebeurt idd helemaal niks meer :+

Ben Amy, eigenaresse van AF Umoyax (Russisch, hengst, 2,5)
Afbeelding
En Promises Nashwa (SE, merrie, 3,5)
Afbeelding

Beide hebben wel vaker op t forum gestaan, Nas heb ik vorig jaar gekocht van Paola van Paints&Arabians :)

Hier wel onder dek, Umoyax is een mietje eersteklas en bovendien volgend jaar druk seizoen op de planning met shows en Nas staat onder dek omdat ik t gewoon niet logisch vind om de een wel en de ander niet te doen :') Nas ben ik nu ook langzaam aan het beleren, vorige week voor het eerst een beetje opstijgen gedaan, ook eerste keer gelijk ohz haha. Umoyax zet zn eerste stapjes aan de longe, vindt het waanzinnig leuk.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:22

Tsja ik weet niet, ik lees wel eens op het AVS forum maar ik vind het nooit heel gezellig ogen dus in de praktijk post ik er nooit :P

Ow, als iedereen zich weer aan het voorstellen gaat... :P Ik ben dan in elk geval Eline, sinds een paar maandjes in het bezit van een jonge arabische merrie, S.A. Mishkaljiyah, oftewel Mish. Bijna een jaar oud, hoofdzakelijk Russisch gefokt en familie van een paar andere paarden uit dit topic. Momenteel staat ze nog bij Shamal Arabians op stal.
Afbeelding
Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:25

Nou ik stel me niet voor hoor. :D
Moet ook al m'n profiel gaan veranderen omdat die stomme hyves is gestopt. :Y)

Op het av forum is het gewoon té rustig, als je wat post krijg je na een week een berichtje terug. :+
Een aantal jaar geleden was het daar wel leuk.

Jouw bliksem lijkt op de mattie van Fuego. :))
[ITP] Zosja, een geval apart....
Leuke paardjes heb je! :j

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:41

Nou welkom dus Barbara :D

Ik vind het hier ook gezelliger dan op het AV forum en wat betreft facebook... kijk maar hoeveel leden de "knappe arabische volbloeden pagina" van Ersilia al heeft :D

Ik ben Ilona, heb samen met mijn zus drie arabieren: Asiyah, Remoyo en Jassmir.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:49

Jaa hier is het super gezellig ;) en de titel is wat penny inderdaad, ik maak deel IV dus suggesties zijn welkom _O- Ik ben Katja en heb 1 merrie van 12, Set Elkol. en een halve op komst :+

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:24

Wauw wat een mooie kleur die hengst die je merrie heeft gedekt zeg, wat voor kleur kan er uit komen? Ook champagne achtig?

Miranda kende ik idd al van t forum maar veel nieuwe, dus bedankt voor t voorstellen...239 terug lezen gaat me niet snel lukken haha. Wat doen jullie verder dagelijks met je arabier?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:37

Dankjewel :) Geen champagne, maar silver smoky black. Dus een dubbele verdunning, er zijn veel leuke kleurtjes mogelijk :D en 50% kans op schimmel dankzij Set.

buitenritje vandaag:
Afbeelding

ooh stout zonder cap maar ik kon m echt helemaal nergens vinden! na het rijden natuurlijk weer wel :+

en omdat ik het koud heb, een zomers plaatje! :D

Afbeelding

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:43

Nou ik ook maar even dan!

Ik ben kelly, 23 jaar en heb sinds 3 maanden een 3,5 jarige russisch gefokte merrie geisha khan. Foto volgt vanavond! :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:45

Haha, nee 239 pagina's zou ik niet aan beginnen :')

Mijn zus traint met Asiyah vooral voor de western wedstrijden, het grondwerk en de dagelijkse dingen eromheen doen we vooral samen. Remoyo en Jassmir zijn nu 1,5 en mogen vooral nog lekker groeien en spelen. Remoyo is mentaal al wat meer toe aan wat basis grondwerk waar hij erg zijn ei in kwijt kan. Met Jassmir wil ik het binnenkort ook gaan oppakken, bij hem duren de dingen over het algemeen ietsje langer, maar zijn zelfvertrouwen groeit met de dag. Met hem doe ik vooral heel veel basis: vaststaan, poetsen, voetjes geven, wandelen, stilstaan en wachten en "enge" dingen opzoeken. Wat dat betreft verschillen ze ook best veel van elkaar: bij Jassmir duurt het over het algemeen ietsje langer maar als het goed is dan is het goed, Remoyo leert sneller maar wanneer zijn kop verkeerd staat dan denkt meneer dat het vandaag niet hoeft (waar wij uiteraard niet mee akkoord gaan :+)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:51

Lekker ritje Kat, heerlijk weertje vandaag! :j

En ik heb vandaag eerst Fuego rondgeslingerd en daarna moest hij me rondtillen.
En nee, ik ben mijn cap niet vergeten, die heb ik expres niet opgedaan. :+
Zo zag dat eruit.
Afbeelding
En dit was mijn uitzicht... :j
Afbeelding