Djuun voor de arbeid: Djuun na de arbeid: Volgens mij verkeerde volgorde Hoewel, het kan ook wezen dat ze voor heeft geslapen, want ze was voor haar doen toch rillerig en dat met dit weer, heb ze dus flink aan het werk gezet, vrouwtje zag er niet veel beter uit dan Djuun op de laatste foto, maar, ik kan niet anders zeggen, heb ontzettend fijn gereden
ja die lijken inderdaad heel erg op elkaar! Heb vlug even in je profiel weest kijken naar de afstamming, maar ze hebben toch een verschillende afstamming
Meer foto's komen ( hopelijk :p ) zo vlug mogelijk, de fotograaf heeft er zondag 917 genomen :p, maar ze heeft er me nog maar enkele doorgestuurd, de rest volgt morgen en overmorgen. Wanneer ik ze allemaal heb zal ik een fototopic maken
Je kan ook zelf een meeting-topic openen en dan hopen dat er een aantal mensen op reageren die kunnen foto's maken Vast wel dat er fotografen op jouw zwarte knapperd afkomen!
Haha zou kunnen inderdaad! Al ben ik daar niet zo'n voorstander van Als er een meeting in de buurt is of een fotograaf portfolio materiaal zoekt is dat mooi meegenomen en geef ik Shief op, maar zo'n topic openen vind ik een beetje té, om maar aan 'gratis' foto's te komen
Zag laatst wel een oproepje voor portfolio materiaal voorbij komen dus daar had ik haar wel voor opgegeven
Bestaat Arabian Ranch eigenlijk nog? Ik merkte dat de website niet meer bestaat. Vraag het niet met een specifieke reden maar hier weet vast iemand wel hoe en wat
Ik geloof dat ze in ieder geval ging krimpen, kan zijn dat ze er helemaal mee is gestopt. ik zal haar eens een berichtje sturen, ga met haar knappe fokproduct meedoen met de AVS wedstrijden over 2 maanden
ennnn mijn lieve knappe Noah is vandaag jarig!! alweer 14 jaar,de tijd vliegt!!
@ maaike wat een knappert en idd lijkt hij wel wat op die van shanna @ tamara gefeliciteerd en wel een paarden taart gemaakt? @ letizia zow Djuun heeft een zwaar leven zeg...whaha
Hier de paardjes al weer lekker klaar voor vandaag. Asal heeft heelijk buiten in de wei/paddock gelopen ze deed niks anders dan race en nog een race en nu staat ze weer op stal en is madam weer tevreden whaha vreemd paard
Net heerlijk weer met asal gereden, we zijn echt door onze dip. We moeten wel veel schade in herstellen, ze voelt weer als een 3 jarige maar goed kan ook niet ander na een half jaar niksen. Ben allang blij dat ik er weer fatsoenlijk afkom