[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 14:41

Hier alvast één foto. :)
Gave hengst..
Afbeelding

xjox

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:10

Ben ik hier nu de enigste? :o

Ik kreeg net een onwijs gave mail, de krant (Gelderlander) heeft mij benaderd en heeft interesse in één van mijn foto's! hoe gaaf. :D

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:12

xjox schreef:
Ben ik hier nu de enigste? :o

Ik kreeg net een onwijs gave mail, de krant (Gelderlander) heeft mij benaderd en heeft interesse in één van mijn foto's! hoe gaaf. :D

je hebt een prachtige foto gemaakt meis! Kun je dat stukje inscannen als het in de krant verschenen is ;)

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:34

Zal ik doen! :j (als het doorgaat. :) )

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 19:46

KimH schreef:
Zo dan Sahar ziet er erruuuggg goed uit ( ook in zijn verharingsoutfit :) ). Tja en Majidah.. wat een superknappe dame!

thanxxxxx *D Sahar is écht apart, soms staat hij apart van de groep 'te mediteren' :+ Raar ventje :D

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:04

Zeker een mooi plaatje hierboven, wel even laten weten of je de krant er mee gehaald heb he :)

Uhhh Isabel wat moet ik me voorstellen bij het mediteren van Sahar? hahahahaha

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:09

Onze paarden familie is ook weer uitgebreid!
Geboren op 1 juli
Amarousha bint Festima M
Gr Amaretto x Festima
Afbeelding
Afbeelding

Ons lang verwachte merrie veulen.. Wij zijn TROTS! :D :+:

Gr. wendy

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:35

KimH schreef:
Uhhh Isabel wat moet ik me voorstellen bij het mediteren van Sahar? hahahahaha

hmmm ver weg van de groep staan 'op rust', af en toe op kijken of ze 'me wel zien'.
Ik heb getuigen die het gezien hebben :D Pfff mega uitstraling heeft onze Harry, al als hij zijn stal uitkomt :wow:

Sharon en Wendy: gefeliciteerd met jullie merrieveulen, lekker bekkie heeft ze, een sexy meisje !!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:42

Kan me voorstellen dat je trots bent Wenniej88, mooi meisje is het. Van harte gefeliciteerd! *D

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:44

Wennie: gefeliciteerd, wat een prachtig veulen!

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:43

Gefeliciteerd :D
Ze ziet er erg mooi uit!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:22

Gefeliciteerd, prachtig veulentje!

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:06

Wennie gefeliciteerd met jullie merrie veulen, wat een lekker snoetje!!! (dit vraagt om meer foto's hoor ;) )

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:08

Gefeliciteerd met het prachtige veulentje!

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 06:28

Wat een prachtig veulen!
Kan me goed voorstellen dat je daar vreselijk blij mee bent, geniet er maar lekker van! :~

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 06:29

Zie trouwens net dat Sivmayal's moeder op MP te koop staat, hopen dat deze "oudere" dame snel weer een goed en nu blijvend tehuis mag vinden.

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:02

Bedankt voor de leuke reacties!
Ik maak snel nieuwe foto's!

Gr. wendy

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:12

CSAArabians schreef:
Zie trouwens net dat Sivmayal's moeder op MP te koop staat, hopen dat deze "oudere" dame snel weer een goed en nu blijvend tehuis mag vinden.

hoi,
Ja ik zag haar staan |( .... , 18 jaar alweer die troetelbeer :+: ...heel sneu!!!
Zal het aan Mirkayan doorgeven ;(
Dacht juist dat ze toen was weggeven [of voor weinig?] om een goede oude dag te krijgen.
gr,sas.

marit_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:48

Wat een ontzettend lieve veulens komen er voorbij! :~
Iedereen Gefeliciteerd :D.

En ik had een vraagje,
kent iemand de hengst Bathal?

Een meisje die ik ken heeft namelijk een verzorgpaardje, Abukhir, en heeft afgelopen week zijn stamboom voor het eerst gezien, maar nu is ze opzoek naar wat meer informatie over die hengst. (Abukhir zelf, zijn vader en zijn moeder staan allemaal bij het avs ingeschreven).

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:54

dakhilah schreef:
Dacht juist dat ze toen was weggeven [of voor weinig?] om een goede oude dag te krijgen.

Precies, dat was toen ook onze gedachte. Ze staat heel dichtbij (achter manege de Hoge Weg in Raalte waar regionale Oost wordt gehouden), heb haar 3 wkn geleden nog bezocht.
Ze blijkt al verkocht naar een gezin in Drente ;( Ze heeft zoveel mooie kinders gegeven, heb heel veel bewondering voor haar. Wij hadden haar nooit "verkocht", als ik geweten had dat ze na 4 jr nog doorverkocht zou worden ;( (het was ook fijn geweest als ze mij op de hoogte had gesteld van dit).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:07

Isabel,
Wij hebben met de oude fokkers een contractje op gesteld. Waarin duidelijk wordt vermeld dat als we de merrie willen verkopen zij eerst op de hoogte worden gestelt, En ze zijn tevens de eerste personen die kunnen zeggen wij willen haar terig en dan voor het zelfde bedrag als ze toen verkoch was.
Zo zie je maar weer hoe vreed mensen zijn denk je een droom paradijs te hebben voor je trouwe beesje gebeurd er dit.
Zou messchien een idee zijn voor de volgende keer. Mond op mond afspraken worden echt te vaak genigeert.
Wel zonde van de merrie en nu is het niet meer in de buurt. Dat is flink balen.
Hoop dat ze goed terecht komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:08

Maar even iets anders.

Ik ben geslaagd voor mijn opleiding Adminitratiefmedewerker :o :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:24

missfcdb schreef:
Isabel,
Wij hebben met de oude fokkers een contractje op gesteld. Waarin duidelijk wordt vermeld dat als we de merrie willen verkopen zij eerst op de hoogte worden gestelt, En ze zijn tevens de eerste personen die kunnen zeggen wij willen haar terig en dan voor het zelfde bedrag als ze toen verkoch was.
Zo zie je maar weer hoe vreed mensen zijn denk je een droom paradijs te hebben voor je trouwe beesje gebeurd er dit.
Zou messchien een idee zijn voor de volgende keer. Mond op mond afspraken worden echt te vaak genigeert.
Wel zonde van de merrie en nu is het niet meer in de buurt. Dat is flink balen.
Hoop dat ze goed terecht komt.

Het meisje die Zolitha 'gekocht' had zo'n 4 jr geleden reed al jaren hier op stal (heeft ook op Siv gereden) en een contract vond ik overbodig, niet nodig, daar ze een goede vriendin was. Heb wel vaker contracten opgesteld, mensen doen daar tegenwoordig weinig op uit (niet iedereen hoor).
Zolitha komt nu bij een gezin, die ook een welshpony hebben, hopelijk mag ze hier blijven en haar oude dag slijten, dat heeft ze wel verdiend. Ze geniet nog van een ritje (3x per week) dus met Zolitha (miss-Mollie) is niks mis, ze is een op en top arabische merrie met een verschrikkelijk lief karakter.
Drenthe is hier gelukkig ook niet ver vandaan. Ben blij dat ik haar 3 wkn geleden nog bezocht heb !

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:25

missfcdb schreef:
Maar even iets anders.

Ik ben geslaagd voor mijn opleiding Adminitratiefmedewerker :o :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gefeliciteerd met je opleiding Administratief Medewerker !!!!! (wel in goed NL schrijven he :P ) ;)

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 07:57

Isabel, wat vervelend dat je niet op de hoogte gesteld was... kan me voorstellen dat dit het een beetje een vervelende bijsmaak geeft...

Missfcdb: super zeg! van harte gefeliciteerd! :D Nu op zoek naar een baan???