Set_Elkol schreef:Ja had het met set ook, zo lang naar toe geleefd, gejankt van vreugde toen ze drachtig was een toen ineens was ze leeg. Maar daardoor heb ik nu wel ilya!
Zo zie je maar, alles gebeurt met een reden
Wat een mooie foto's heb je van je paardjes gemaakt
Set ziet er goed en tevreden uit. En Blue blijft gewoon een leukerd.
@Miranda, wat was Fu gaaf toen hij nog zo donker was! Vind het echt een hele mooie kleur die hij toen had. Jammer dat ze niet zo blijven 
Wat balen dat Fu weer zo in de stress is de hele tijd... beetje een typisch dier volgens mij, moeilijk te duiden. Als het een merrie was kon je het nog op hormonale issues gooien 
@Canisia, ben jaloers dat jullie zo dicht bij het strand wonen hoor
lijkt me super lekker om af en toe gewoon heerlijk met die dieren naar het strand te kunnen. Olina stond vorig jaar ook nog bij de kust dus toen zijn we ook naar het strand gegaan toen we op bezoek gingen. Heerlijk 
@Gelske, het vervelende als je dan ook een slechte dierenarts/tandarts/etc treft is dat het soms ook een hele poos duurt voordat je ontdekt dat ze slecht werk hebben geleverd. Voor je het weet ben je daar dan ook weer zo'n poos mee aan het klooien voor het weer goed is. Je moet gewoon kunnen vertrouwen op iemands expertise. Had in de zomer een tandarts die de klachten toen niet verholpen had, maar we hadden hem toen gebeld en binnen een paar dagen stond hij weer op de stoep om nog een keer te kijken en het probleem ditmaal wel te verhelpen, dat vind ik dan weer wel supernetjes.
Dankjewel voor je leuke compliment dat het zo goed gaat met Mish
Wat een prachtige foto's van je kanjers. Wat is Sjaak toch een bink.
@Bren, leuk dat je weer meekletst. Sterkte met de laatste loodjes, ik zal voor je duimen dat alles voorspoedig gaat
Als je geen tijd hebt om mee te kletsen, plaats dan tenminste af en toe een update
Ik vind het leuk te horen hoe het met jou en je paardjes gaat
Wat leuk dat je een bijrijder voor Reem hebt. Heerlijk om ook straks met Mas bezig te kunnen.
@Marlijn, maak je niet druk om de namen
Komt vanzelf. Wij hoeven alleen die van jou maar te onthouden, jij moet een heel topic 
Wat balen dat Shym na de castratie complicaties heeft. Hopelijk gaat het snel beter met hem.
Wat een leuk ding is het verder zeg, mooierd.
@Yildiz: Wat heb je schitterende foto's van je dames gemaakt. Wordt wel weer even wennen zeker om Kiki te moeten missen en Zahra terug te hebben. Wel lekker, kun je eindelijk ook Zahra weer regelmatiger zien dan, of niet? Ze heeft echt een prachtig hoofd inderdaad. Heel verfijnd.
Ik heb Mish voor de allereerste keer rondgeslingerd aan de longe gisteren 
De vorige keren heeft Desiree het telkens gedaan, zij heeft meer ervaring met het paarden aanleren. Het ging zo goed dat ik haar gister overgepakt heb.
Ze doet het zooo goed
We naderen het punt dat ze het zo goed snapt dat we haar weer vakantie kunnen geven. Ze heeft een longe-bootcamp weekje gehad om het even aan te leren, maar kijk toch hoe ze nu al loopt
knap kind. Ben supertrots.