Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Nicky schreef:Leuke foto's Joyce.
Gelukkig zit er een stijgende lijn in Kelly. Ik krijg morgen hertshoornolie, citronella olie en tea tree olie binnen. Ga ik m'n eigen anti dazen, vliegen, muggen, teken middel brouwen
lekker bekkie trekt ze haha.
er staan er nu nog 3 maar daar staat ze niet mee samen. Ze is dus niet alleen op het erf maar staat wel alleen in haar wei. 
wil intussen in tuinstoel verder roken, ook spin. Niet zo groot en vies als die andere maar toch. Bah.
galop door het bos
Woogy schreef:1 derde azijn
1 derde dettol
1 derde water
perfect tegen alles wat steekt op dieren en mensen, vlekt en bleekt niet.
Persoonlijk vind ik rood geen kleur voor vossen, maar met een zwarte(zoals mijn man!) des te mooier
, werkt nog beter dan die dure producten uit de winkel!
, ik had ook nooit durven denken dat Shatan ooit van ons zou zijn, en kijk, plots gebeurd het dan toch, nog op het moment dat je het het minste verwacht
.
, ik zou er al lang af liggen 
En fijn dat je hebt genoten van het koetsritje!
Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat doen in Alkmaar! Ik vind het zo ontzettend jammer dat het zo'n eind is voor ons.
Ik zou er bijna voor overstappen naar de western 
) die ze daar maakt. Wees gerust, ik had vorige week ook praktisch Djuuns staart die op mn cap terecht kwamen. Gelukkig bokt Djuun (als ze bokt) recht, dus dat is niet zo eng ofzo *klopt af*
Of sowieso geen fan van rood eigenlijk 

Woogy schreef:1 derde azijn
1 derde dettol
1 derde water
perfect tegen alles wat steekt op dieren en mensen, vlekt en bleekt niet.
Persoonlijk vind ik rood geen kleur voor vossen, maar met een zwarte(zoals mijn man!) des te mooier

Alleen maar over de shetter, daar is dit topic niet voor
meekletsen mag hoor, ook over je shettie 
hoop dat er nog gelegenheid komt voor een mooie shoot 
maar goed ben nu blij iig, had er best zorgen om of het goed zou gaan maar ze vermaakt zich prima.
Mun heeft ook een gewoon rood (Hamilton) halster met goud en dat staat prachtig. Binnenkort ook even foto's maken met het halstertje die bij jou wegkomt, Amy!
Maar ik kan me dus heel goed voorstellen dat je af en toe een zwak moment kan hebben
En euh, volgens mij is Yusraa voor Argentinië 

Tieneke schreef:Moet het even van me afschrijven. Heb de hele tijd van Falco gedroomd de voorbije nacht. Ik weet de details niet meer, maar iemand had hem terug naar de wei gebracht omdat hij toch nog bleek te leven. Alleen de hekken moesten goed dicht blijven, want anders liep hij weer weg... Hij lag daar in de wei te rusten, tussen mijn nieuwe jonkies. Net alsof hij nog jong was: wit met zwarte manen.
En nu, nu voel ik me k**.

Maar ik moet ook toch sowieso eerst beter weten wat ik wil qua paarden! Ik kan nu meerdere kanten op gaan en daar moet ik over nadenken