Hij vermaakt zich best zo hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:Mag ik een hele domme vraag tussendoor stellen?Toen bekend werd dat wormenkuren uit de winkels zouden verdwijnen heb ik een hele voorraad gekocht, maar nu zijn ze op. Moet je nu echt je dierenarts laten komen of kan je gewoon bij de dierenarts zelf (bij de praktijk) wormenkuren kopen? Ik heb eigenlijk nooit opgelet wat de regels nou werden omdat ik ze aan had geschaft voor langere tijd met verschillende middelen.
Shanna_ schreef:Pff bah geen leuk nieuws JessicaHeel veel sterkte met deze (in mijn ogen) wijze beslissing. Zoals ik begrijp uit je verhaal heb je er inderdaad alles aan gedaan om haar de kans te geven maar het heeft niet mogen baten.. Een paard met pijn is niet wat je wilt
![]()
Sterkte! Mooie Mirka zal nu vast een fijne plek daarboven hebben!
Barcelano schreef:Even wat klote nieuws tussen door:
Mirka is vandaag heengegaan..........
set_elkol schreef:Mag ik een hele domme vraag tussendoor stellen?Toen bekend werd dat wormenkuren uit de winkels zouden verdwijnen heb ik een hele voorraad gekocht, maar nu zijn ze op. Moet je nu echt je dierenarts laten komen of kan je gewoon bij de dierenarts zelf (bij de praktijk) wormenkuren kopen? Ik heb eigenlijk nooit opgelet wat de regels nou werden omdat ik ze aan had geschaft voor langere tijd met verschillende middelen.