Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 21:24

Ja ik bestel via Anja idd. Komt ze naar jou?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 21:40

Ja, ritje maken en natuurlijk ook baby kijken.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 21:43

oh wat leuk zeg!
Veel plezier!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 22:58

Wat n heerlijk weertje vandaag he? Jammer dat ik nu geen paard onder m'n kont heb, want t was echt ultiem buitenritweer!
Lekker hele dag met Yul bij de paarden geweest. Nour heeft zijn vriendenclubje uitgebreid: niet alleen quarter Joe maar nog twee jonge ruinen mogen nu bij hem staan. Hoop gefeest op de wei, haha!

Ook de dames lekker buiten gehad. Gaat toch zo goed nu met ze!
Omdat Yazahra toch wel heel anders Bay is dan Nour dat was, nog eens de babypics erbij gepakt. En ja hoor, dit is echt eej heel ander kleurtje!
Voorgelegd aan Tal en jee, misschien is ze wel zwart?!!! Foto's gezien van Bailando en die zag ook echt bruin bij geboorte en idd veel zwart in het hoofd net als Zahra. Maar goed, wacht nu maar ff de schetser af. Ik denk zelf dat ze een donkere Bay gaat worden. Ben benieuwd..,,

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 23:02

Nee zwart word ze niet hoor. Heel donkerbruin kan wel idd. Altijd spannend wat er onderuit komt. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 23:07

Nou dat dacht ik dus ook. En zwartjes worden grijs geboren. Maar heb die pics van baby Bailando gezien en die was echt hartstikke bruin! En een half jaar laten pik zwart! En ook zoveel zwart in het gezicht.
En dan heeft Zahra ook nog een beige eyeliner. Als je niet beter zou weten zou t ook nog n schimmel kunnen zijn haha!

Time will tell! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 09:52

Ze wordt gewoon pinto :p, grapje, ja zou wel gaaf zijn hééél darkbay of pik zwart!
Shameless had ook die beige eyelyner, maar is toch gewoon bay gebleven, malha heeft al 2x haar kleur doorgegeven, heb 3 bruine, en sublimo is donker bruin, (niet zwartbruin, en malha en shameless zijn roodbruin) !

heb nog zo ééntje gezien, van kennissen van vriendin, vos geboren, werd koffievos (mijn droomkleurtje) en dan later werd ze zwart gewoon dus!

je ziet maar en bij die ali jamaals zijn het soms wel toverballen zoals Talitha het zegt, is ze jouw pareltje in real al komen bekijken?

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 10:22

Ja idd, toverballetjes zijn het, hihi! Nour dacht ik ook een gewone Bay, bleek dan ook nog Rabicano te zijn, toch net weer iets anders haha.
We zullen het vanzelf gaan zien!

Nee nog niet, maar ze zit alle weken wel op de ip camera gezellig mee te koekeloeren.

Komen jullie nog op kraamvisite? *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:39

Ja tuurlijk komen we nog op kraamvisite! :D
Donderdagmiddag kom ik haat bewonderen! <3

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 11:48

YildizArabs schreef:
En toch steeds verwonderlijk en wonderschoon: een stal met 40 paarden doodstil tijdens de bevalling. De eerste hinnik door t nieuwe veulen en uit 39 boxen klinkt een luide begroeting! Heel imposant!
En dan vandaag de gang naar de bak: alles in stal en wei goes crazy! Het blijft bijzonder!

Kippenvel, dat lijkt me prachtig om mee te maken!

Dag allemaal, ik hoop weer af en toe hier aan te haken als dat mag :o Ik heb me een tijd geleden hier voorgesteld maar toen kon ik geen zadel vinden en dacht dat ik het western rijden maar moest opgeven. Via een klein wondertje een gaaf boomzadel van een kennis over kunnen nemen. Past fantastisch en paard is er blij mee *\o/* Verder lekker aan het lessen bij Alice en in het bos te vinden.

Gister was het inderdaad prachtig weer en heb ik een heerlijke rit door de Soesterduinen gemaakt (mijn achtertuin). Alter voor vertrek:

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 12:08

Bella, fijn dat je uiteindelijk toch wat gevonden.
Kun je lekker aan de slag! +:)+

Nou ik ben ook geslaagd voor een matchende showblanket voor bij mijn blouse.
Ik werd direct verliefd toen ik m zag en heb m dus maar meteen gekocht! :=

Mijn nieuwe showblanket
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 12:15

Ik zag hem al in het show je tack-topic. Hij is mooi! En ook een ideetje voor mij om met zo'n blanket mijn simpele zadel te compenseren :)*

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 12:49

wow Jessica, wat een mooie pad, zeg, dat gaat blinken worden als we jouw zien, showen dit jaar, allemaal de zonnebril mee ;-)

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 13:09

Welcome back! *\o/*

Gave pad Jes! Blauw toch?
Een ander idee om je zadel op te leuken is natuurlijk gewoon zilverwerk kopen op eBay en ze erop zetten!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 13:23

nee yil is paars. ;)

Glenn, ach die zonnebril is niet nodig joh. Gaat prima zonder. hihi

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 13:52

YildizArabs schreef:
Welcome back! *\o/*

Gave pad Jes! Blauw toch?
Een ander idee om je zadel op te leuken is natuurlijk gewoon zilverwerk kopen op eBay en ze erop zetten!

Thanks!

Haha, wil niet permanent met bling rijden. De bedoeling is om ook endurancewedstrijden te blijven rijden en bling is daar niet zo gebruikelijk! :D :')

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 13:55

Wauw mooi zeg die pad, apart!!

Fijn dat je zadel hebt gevonden Bella....wanneer is je eerste wedstrijd?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:19

westernspul das in Rockanje zie ik net, zijn we gisteren terug eens gaan wandelen na shameless te bezoeken! is die winkel ook open op zondag?

mvg Glenn

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:24

CounTree schreef:
Wauw mooi zeg die pad, apart!!

Fijn dat je zadel hebt gevonden Bella....wanneer is je eerste wedstrijd?

Goede vraag! Ik dacht eigenlijk 2015 pas want ik ben nog heel erg met de basis bezig met Alice en de centen zijn even op. Maar... we gaan ineens met sprongen vooruit en financieel ook wat meevallers dus wellicht eerder? Eerst maar eens een clinic meedoen. Wil binnenkort ook weer bij een DAWRA wedstrijd kijken. Maar dat is nog even veilig aan de zijlijn :P

(Bella = Karien)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:44

Je bent altijd welkom Karien :j We zitten veel in Zeist dit jaar, dus das om de hoek voor jou, toch?

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:20

Da's 20 minuten rijden inderdaad, ideaal! Zag de mikado-foto van Daan, leuk. Wat is hij mooi alert.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:23

Jaaa echt zo jammer dat ik thuis maar 4 balkjes heb... Da's precies 1 vierkant :')

Als ik wat serieuzer bezig wil met de trail moet ik misschien zelf maar wat aanschaffen daarvoor...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 22:29

Ff de plaatselijke krant in de gate houden Marije ivm kapvergunningen en dan daar aankloppen dat jij wel wat boomstronken kan gebruiken en dus zij minder hoeven af te voeren ;-). Ideaal die stronken, lang kort natuurlijk, verschillende diktes...wat wil een paard nog meer.

Glenn ff westernspul bellen. Wellicht doen ze de winkel wel speciaal open voor jou. Westernspul is van Anja Diephout (van Nepass)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 22:49

Heee das een goeie Nancy! Ga ik zeker even doen!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:35

Ja dat wist ik wel dat hem van Anja van Nepass was hoor! Alvast dank u!

mvg Glenn