Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jokari schreef:de grootste bovenaan en zo verder naar beneden, dat de kleintjes onderaan hangen ?
Bonjoy schreef:jokari schreef:de grootste bovenaan en zo verder naar beneden, dat de kleintjes onderaan hangen ?
Zoiets had ik ook al in gedachten.
Iets in deze richting is wel leuk denk ik:
http://i446.photobucket.com/albums/qq19 ... dinges.png
Jalenka_Kiya schreef:Thanks!Ik ben er ook erg blij mee. Er zijn intussen wat foto's te paard gemaakt, ik zal eens vragen of ik die links mag plaatsen.
Over de ringen: Ik koop ze ook via RJtools, goede website en snelle service! En die ringen met sleuven van het bruine halster: ik heb ze gekocht van bokker Karina (bekend als Balder) Zij besteld ze soms in Amerika en we hadden afgesproken op een regionale arabieren keuring waar we allebei heen gingen. Ze had zilver en goudkleurig, ik weet wel dat ze erg hard gingen maar als je haar pbt kan ze jezelf natuurlijk vertellen of ze nog ringen heeft.
Je kunt ze ook zelf bestellen via onder andere de amerikaanse Amazon, dan moet je even zoeken op halter squares. Maar volgens mij is het via Karina veel handiger en voordeliger omdat de verzendkosten nogal hoog zijn. Succes!
GreaseMonkey schreef:Ladies ik ga Haltersquares bestellen. Pb me als je ook interesse hebt en geef maar aan hoeveel je er wilt hebben. Prijs is afhankelijk van aantal dus kan ik nog niet geven maar zal iig lager zijn dan zelf importeren (ik kan tegen inkoopsprijs inkopen)...