Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knetter verliefd op een merrie van hellen, uiteraard van het weekend weer gezien. zucht wat een paard 
Misschien is het juist wel goed om te verhuizen, samen met Nas een nieuwe start te maken.
M'n beste vriendinnetje Ely, prachtige Poolse dame Dos en m'n zwarte eerste echte fokproduct... Voel me rijk

zal eerst ff bijleespost maken!
vooral niet je verdriet wegstoppen
Ken hier ook wat mensen met fibromyalgie, onder andere mams, klinkt echt verschrikkelijk om te hebben.. heel frustrerend
Sterkte en hopelijk werkt je lichaam weer snel mee!
Snap dat je enorm geschrokken bent.. Hopelijk gaat dat niet vaker gebeuren, fijn dat het nu weer beter gaat!

Hier ook eentje die het heerlijk vind om lekker te knutselen met foto's! Doe het alleen te weinig
maar vind je creatie erg geslaagd!!
en ze heeft idd erg mooie manen en voorpluk! Als ik die voorpluk zie vraag ik me echt af waar die van Shief naartoe is vertrokken
die heeft echt een mooie volle lange bos gehad maar foetsie..
Pief heeft gister en eergister ook lekker dekentje om gehad, ze stond te rillen in der weitje.. Arm ding. Gister ook gelijk een lichte snotneus... Bummer, hopelijk is ze voor zondag weer fit!
Oh ik lees t al, tof ben benieuwd!
Niet van gedroomd, ze stond hier in ene.. En wat ben ik toch ontzettend gek op die merrie
Ik ben niet heel erg thuis int wereldje dus heb ook geen idee hoe t zit met Pief der lijnen enzo
Maar voor mij is ze goud!
Bah ik ben nooit zenuwachtig voor wedstrijden geweest, maar nu.. Mja dit is natuurlijk ook wel beetje anders dan de dressuurwedstrijden.
De laatste tijd ging het erg goed, maar nu dus niet.. Ze was hengstig dus wellicht kwam het daardoor. Nouja besloten de rest van de week niet te rijden, ik zie het zondag wel
Verstand op 0 en gaan, ben al trots dat we überhaupt op der kunnen zitten
en al worden we laatste, trots zijn we altijd 
Ik had deze dus juist te hoog verwacht. Lab zegt dat der manen hier niet door kunnen komen en dat het ZE is, maar mijn DA vind van niet.. Dus we hebben nu geen idee hoe het komt. Afwachten en kijken of het erger wordt. Het is nu rustig en gaat niet verder, lijken zelfs wat fluffy haartjes terug te komen.. Ik hoop het! Manen zijn me best heilig

Bulkje 2012
Gister!
Zoals Yildiz ook zegt, wie weet...ooit! Ik had ook nóóit gedacht dat ik Munir kon kopen, maar soms gaan dingen anders dan je ooit zal durven dromen! 

als je nog eens zoiets droomt: zet de hekken open. Hij zal altijd bij je zijn, je hoeft hem niet hier op te sluiten
afleiding doet me goed.
Je idee voor Umoyax klinkt wel erg mooi!!
Snap de zenuwen
Komt vast wel goed, je doet het voor je lol toch
Ze had al niet echt een heel erg prachtige bos maar juist het deel wat zo mooi lang en dik was is enorm uitgedund
Heb het van de week maar een beetje gesneden, is korter maar ziet er wel wat netter uit. Hoop dat haar nieuwe vriendjes geen manen eten.
vond dat ik wel wat leuks mocht kopen..
) en dat het weer aangroeit! Ik overweeg ook een deken maar dan niet voor der manen maar voor al die k*t beesten.. Pff arme paard wordt lekgestoken. Ze moeten haar echt hebben. Ze is natuurlijk lekker aantrekkelijk voor die beesten, zwart, warm, flinterdun huidje..

alle support is welkom! Vooral met de liberty, hoop echt dat ze gaat haha
dan weet ik namelijk dat ze 't leuk vind! Ze kan zich erg lopen uitsloven als het mee zit ghehe
Daarna uitgebreid gerold en weer richting huis. Dayem is wel weer een beetje verliefd want die stond de hele middag nog om z'n vriendje te brullen 

ben echt kapot, vandaag op Texel geweest bij Roma (Dar Aziza Arabians) dat was heel leuk maar heb geen puf meer. Zal morgen weer wat actiever reageren. 

. Ze begint echt haar los te komen en haar lijf te gebruiken.. Helaas vind ze dit zelf niet al te fijn want zodra ze dr spieren voelt, word ze een beetje nijdig en als ik dan ook nog is been geef word ze boos. Ze had ook erg last van de dazen