Nou dat ziet er al doorgewinterd uit hoor Canisia!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-14 21:19
Sieht gut aus!!!'
Wetsernfriek
Geplaatst: 25-02-14 21:14
wow Rije, das echt mikado, en hij tilt goed die beentjes op zeg!
Canisa dat ziet er al heel netjes uit met Shamit, dat komt harstikke goed!
Nancy, dat zag er super uit met scarry scarlet! zo op korte tijd onder zadel al zo een ervaringen, dat komt heel goed!!
en Yildiz?, nog geen BABY voor Tie, vandaag bij het stallen mesten en vlechten en nieuwe staartzakken erin, zag ik de baby goed stampen, en ik zo telkens waar is de baby en Malha zo telkens met haar neus er naar toe van daar, zie je niet goed haha!
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-14 18:47
Speciaal voor Glenn als niet FBer: Tadaaaa!
Yazahra Hayati, Bay filly en vannacht geboren! Zooooo blij met haar!!!
Wat een prachtige meid! Van harte met je aanwinst!
Wat betekent haar naam?
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-14 20:04
Oh Marije! Jij hebt ook geen FB toch?! sorry! Thanks! Ja ze is gaaf he? Wilde haar eigenlijk verkopen maar ze is zo goed... Dow! Ben n waardeloze fokker haha!
Haar naam betekent Oh Bloem van mijn leven
bella24
Geplaatst: 28-02-14 20:27
Kom even uit de meeleeshoek voor dit leuke nieuws Gefeliciteerd Yildiz! Wat een bijzonder mooi merrietje
Wetsernfriek
Geplaatst: 28-02-14 21:06
Dikke proficiat Yildiz, Ze is mega prachtig, heel mooi getypeerd hoofdje , al goed sterk op der beentjes, dat wordt een diva!! en een bruintje en een merrietje alles zoals je wou, of had je toch liever een vosse met blonde lokken? en ik begrijp volkomen dat je haar niet wilt weg doen, zou ook niet willen afscheid nemen van zo een knappe parel, want je ging dit veulen toch verkopen?
geniet maar van deze prachtige bloem!!! Hopelijk was het een vlotte bevalling? Tie hield het echt uit tot de laatste snik van Februari! zo kan je goed maart 2014 ingaan met zo een pracht geschenk, thx voor de update aan de niet facebookers
Hoe reageert Nour met zijn zusje? is hij blij?,
mvg Glenn nogmaals dikke proficiat!!!
CounTree
Geplaatst: 28-02-14 21:26
Oooooooh Wauwie, had het nieuws nog niet meegekregen! Gefeliciteerd Looking Good!!
Vliegt nu naar fb, voor hopelijk meer foto's!!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-14 21:28
Dank jullie wel!
Het was best n heftige dag eerlijk gezegd. De bevalling ging echt snel! Ik zat in t hotel (met zicht op Tie d'r stal) en zat op de camera te waken. Vanuit rust en een paar keer naar d'r buik trappen ging ze direct over naar persen! Ook al duurde t maar een halve minuut om in de stal te komen was Zahra al bijna geboren. Dat ging dus vlot! Maar het staan ging minder. Pas na 2,5 uur ging ze staan en ook bij het drinken moesten we helpen. Maar soi, het leek goed te gaan. Vanochtend was Tie erg onrustig en toen ik even naar huis ging om te eten (had die nacht niet geslapen) zag ik haar op de Cam plat gaan. Was bang dat ik, doordat Zahra niet wilde gaan staan, het nageboorte niet goed had gecheckt, dus helemaal in de stress weer terug. DA toch maar eerder laten komen. Bleek gaskoliek te zijn. Heeft ze nooit, maar kan tijdens bevalling optreden. Viel uiteindelijk allemaal reuze mee maar toch wel heavy zeker met eek nacht doorhalen en weken met verstoorde nachtrust, blegh... Maar soi, het resultaat mag er zijn! Nour toont zijn allerbeste hals als hij zijn zusje ziet haha! En toch steeds verwonderlijk en wonderschoon: een stal met 40 paarden doodstil tijdens de bevalling. De eerste hinnik door t nieuwe veulen en uit 39 boxen klinkt een luide begroeting! Heel imposant! En dan vandaag de gang naar de bak: alles in stal en wei goes crazy! Het blijft bijzonder!
CounTree
Geplaatst: 28-02-14 22:05
Jeetje dat is idd flink schrikken, maar wat bijzonder mooi die reactie van die andere paarden!! Net mensen . Heerlijk ook dat ze meteen naar buiten kon.....nu weekend en dus alle tijd om heerlijk te genieten denk ik zo en beschuit met roze muisjes eten.
wat een prachtig mooi meisje yildiz! Echt zooooo wauw! En de naam vind ik ook helemaal mooi en past haar ook mooi. Mijn gok is toch uitgekomen. Bay Filly
Was nog even schrikken zeg met Tie. Gelukkig weer alles ok nu. Nu lekker van het spul genieten en ik ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen, aangezien je net zo'n waardeloze fokker bent als ik haha
Gister onverwacht mijn nieuwe showblouse binnen gekregen! Zo blij mee! Hij is in het echt mooier als op de foto vind ik en hij zit als gegoten. Ben dus weer van een maatje M naar een maatje S gegaan. hihi Gaat de goede kant op. Nog een paar kilo's te gaan en dan nieuwe chaps uitzoeken!
Wetsernfriek
Geplaatst: 01-03-14 15:19
Yil, zodra je nieuwe foto's hebt zeker posten hey!!
en Bimmetje nieuwe showblouse, ook tonen dan, nieuwe look voor het showseizoen dan
Ik heb de blouse gekocht die jij een paar blz terug postte hier.
Wetsernfriek
Geplaatst: 01-03-14 15:39
ah ok, zal heel gaaf staan dan !
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-14 21:14
Ja duhuh, foto's! Jij in je blouse he?!
Komt goed, Maris staat ook op springen dus hebben inmiddels al een date gepland staan voor deze week als het mee zit met het weer!
Jee, ik heb er echt n merrie bij hoor! Ze us echt mega lief, t kleine Zaartje, en knuffelig en alles. Niet bang en heel zelfbewust maar oh wee als t haar niet zint! Bok en d'r fraaie kruloortjes gaan plat! Haha, nog geen 2 dagen oud en nu al Missy Attitude!
Wetsernfriek
Geplaatst: 01-03-14 21:18
schitterend dat kleine grut die al zijn willetje heeft, een diva met kuren dus
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-14 21:19
Nou vooruit met de IP camera dan:
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-14 21:20
Haha, ja idd Glenn. Krijg nog m'n handen vol aan dat meidje!
Bimmetje
Geplaatst: 01-03-14 21:21
haha heerlijk yildiz! Een echte Diva! Oh ik kon ook altijd zo genieten van dat jonge spul. Heerlijk is dat en vooral als ze al echt een attitude hebben! Had Feniks heel erg toen hij geboren was. Wat een stoutert maar een heerlijk mannetje! hihi Leuk een foto planning met Maris. Dat beloofd weer wat moois te worden. Ben nu al nieuwsgierig
Ja die blouse mag de 23e mee op wedstrijd, dus dan zal ie ook wel op de foto gaan En laat ik nu zojuist van vriendlief horen dat ik de alcantara chaps van hem krijg! JEEJ!! Dus ben ze nu aan het bestellen hihi, gelijk werk van maken, voor hij zich bedenkt.