Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik was vandaag heel dicht in de buurt van Sets fokker, die ik al sinds 2008 niet meer heb gesproken doordat haar pc toen gecrashed is en ze niemands email meer had. Op de gok langsgereden en ze was thuis! Heel leuk om haar te kunnen vertellen hoe gaaf Set is
Maar ik heb wel een probleempje, ik had nooit langs moeten gaanSmoorverliefd geworden op een 2 jarige merrie, zwart, Egyptisch met manen en voorpluk om u tegen te zeggen
wat een beauty, ik kon haar bijna niet laten staan en ze liep ook constant achter me aan. Mooie kol en heel dun snebje. prachtig. En zo'n fijn sierlijk hoofdje!
set_elkol schreef:Haha, ben benieuwd of daar het zelfde prijskaartje aan hangt
Bonjoy schreef:Bepanthen is fijn spul inderdaad!
Ik ben eruit wat ik wil. Een infinity teken met twee hondenpootjes welke symbool staan voor Rocky en Woody. Ik zal in mijn leven ongetwijfeld nog meer honden hebben, maar hun twee staan ook symbool voor mijn jeugd en veel belangrijke momenten (diplomering, rijbewijs, eerste vaste baan etc.) Ik wil het graag op een watercolour achtergrond en ben nog wel aan het nadenken over de kleuren. Waarschijnlijk paars en oranje. En ja, die kleuren zijn ook symbolisch. Het infinity teken staat overigens (in combi met de pootjes) ook symbool voor mijn eeuwige liefde voor dieren en hoe belangrijk ze voor mij zijn.
De plek ben ik echter nog niet over uit, wel een paar ideeën (wederom met een bepaalde betekenis of gevoel erachter) Ik wil het zelf kunnen zien, maar het mag niet in het zicht ivm mijn werk.