[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:54

Wilde je langs komen Joyce :))

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:56

Haha, grapje! :P

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:00

Ooh ja, ik had hem verkleind omdat ie zo groot was, iets te hihi :+ Ach, gaat om het idee! Dankjulliewel!

Pfff ben ook niet snel van de dekens maar met wind en regen vind ik het toch wel fijn, lijkt wel herfst joh!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:03

Bedoel het niet zo hoor Letiets. Gelukkig gaan ze niet dood van een dagje in de regen maar t is niet chill. Bij ons staan ze ook met deken en gaan ze ook wat eerder naar binnen ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:11

Vergeet ik helemaal op je poster te reageren! Ik vind het er heel gaaf uitzien :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:17

Ik heb zonet een mailtje de deur uitgedaan voor een tattoo die al een aantal jaar door mijn hoofd spookt. Spannend!!! :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 22:01

Spannend, Bonjoy!

Even geen zin in een bijleespost, maar ik heb alles wel gelezen ;-) M'n moeder heeft een fotoboekje gevonden wat ik jaren geleden had gemaakt, over Falco. Ben blij dat ik het terug bij me heb, alles heeft nu toch een andere waarde gekregen. Als ik haar foto's van Falco heb en die van m'n broer, ga ik maar eens puzzelen aan een groter album...

Amy, heel veel sterkte en een dikke knuffel.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 22:40

Best wel! Word mn eerste en heb dit idee al jaren! Ooit komt er nog wat voor de paarden/arabieren, maar daar moet ik nog even op broeden.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:08

Joyce 'onbereikbaar' omdat een zwarte Egyptische merrie erg duur is en ze eigenlijk niet te koop is.Ik blijf de fokster er gewoon naar vragen, wie weet, ooit..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:16

Altijd je dromen blijven koesteren! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:21

:D Ik vond haar vanaf de eerste seconde geweldig.. Weet nog dat ik het vorig jaar hier in de HK plaatste :+

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:22

Ja dat weet ik ook nog :D helemaal verliefd enzo :=

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:24

Citaat:
Ik was vandaag heel dicht in de buurt van Sets fokker, die ik al sinds 2008 niet meer heb gesproken doordat haar pc toen gecrashed is en ze niemands email meer had. Op de gok langsgereden en ze was thuis! Heel leuk om haar te kunnen vertellen hoe gaaf Set is <3
Maar ik heb wel een probleempje, ik had nooit langs moeten gaan :+ Smoorverliefd geworden op een 2 jarige merrie, zwart, Egyptisch met manen en voorpluk om u tegen te zeggen <3 wat een beauty, ik kon haar bijna niet laten staan en ze liep ook constant achter me aan. Mooie kol en heel dun snebje. prachtig. En zo'n fijn sierlijk hoofdje!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:43

Dat weet ik ook nog!

Enne paarden die je vanaf de eerste seconde leuk vind, maar onbereikbaar lijken....hoeven niet onbereikbaar te zijn :D

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:47

Haha, ben benieuwd of daar het zelfde prijskaartje aan hangt :+ ik zal wel vast gaan sparen :D Maar inderdaad, wie weet wat er nog gebeurt!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:47

Mijn paardjes vinden het ook niks hoor, dat weer!
Toen ik ze gisteravond op kwam halen kwamen ze hard aanrennen, zijn ze blij dat ze mee mogen.
Een bui af en toe is helemaal niet erg, maar het moet hier altijd gelijk de hele dag hozen.. >;)

Wij hebben net paarden gevangen. :')
Kwamen terug rijden van een verjaardag en dan zouden we net op tijd zijn voor de wedstrijd. :+
Toen kwamen we twee jonge tinkerhengsten tegen, over de weg aan het rennen, wij er maar achteraan.
Na een tijdje gingen ze gelukkig een erf op, een moestuin in, bij een oud boertje.
Sneu hoor want die paarden liepen maar rond, trapten alles kapot en vraten er ook nog lekker van.
Die man wist wel van wie ze waren dus gebeld, na een tijdje kwam de eigenaar, ging direct weer weg om halsters te halen, zonder even te vragen of wij nog wilden blijven om ze tegen te houden ofzo.. :x
Maar goed, wij nog maar gewacht tot hij terug kwam, dat duurde maar en toen kreeg hij ze niet te pakken.
Z'n vrouw kwam er ook aan en toen is hij de veewagen gaan halen en zijn wij weggegaan, z'n vrouw bleef bij de paarden. (Wij hadden zoiets van nu moeten ze eindelijk zelf maar eens voor hun paarden zorgen) :roll:
Martijn heeft op z'n mobiel nog wel het eerste gedeelte van het voetbal kunnen volgen, totdat we thuis waren.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:50

wow miran schrikken van die hengsten! banketstaaf voor dat moestuintje :(:)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:51

Lekker dan Miran :roll:

set_elkol schreef:
Haha, ben benieuwd of daar het zelfde prijskaartje aan hangt :+

+ plus dat ze niet te koop staat :+
Als iemand superrrr veel interesse in Djuun zou tonen, dan zou die wel met echt een fantastisch bod moeten komen, ze staat immers niet te koop :)
En dan hebben we het nog niet over een zwarte merrie :=

Ben benieuwd wat voor tattoo Joyce :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:52

@Katja: Geen idee wat dat merrietje moet kosten, dus daar durf ik geen antwoord op te geven! :D

@Miranda: Ik zag het op facebook! Wat een gedoe joh! Qua voetbal heb je niks gemist.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:52

Ja klopt helemaal :j vrouw is er zelf ook weg van, dus ik laat gewoon elke keer weten hoe weg ik van haar ben :) en dan, wie weet, ooit.

Joyce ik zou zelf de conclusie trekken zwarte merrie met nette afstamming = duurder dan voshengst, maar misschien zit ik er naast.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 00:00

Ze zouden voor Fuego kunnen bieden wat ze willen..daar kan geen bedrag tegenover staan.
Dus eigenlijk is hij onbetaalbaar! :D

Die mensen, tja, hij kwam dan aan met die halsters, riep ie:"Kom eens hier!" maar dat beest liep gelijk weg toen ie het halster zag. :+
En toen hij het probeerde om te doen rende hij weg met het halster om zijn nek, hij hing er nog even aan maar toen bedacht ie dat 't hem niet zou lukken.
Toen bedacht hij dat hij de veewagen maar ging halen en zijn wij maar vertrokken, daar had ik niet zo'n zin in. :x

Joyce, voor mij is het voetbal niet zo belangrijk maar mijn man wilde het toch wel veel liever kijken. :D
Vertel, hoe komt je tattoo er uit te zien? :P

Kat gaat net zo lang zeuren tot die vrouw er gek van wordt! :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 00:03

Ff een quote uit het tattoo topic:

Bonjoy schreef:
Bepanthen is fijn spul inderdaad!

Ik ben eruit wat ik wil. Een infinity teken met twee hondenpootjes welke symbool staan voor Rocky en Woody. Ik zal in mijn leven ongetwijfeld nog meer honden hebben, maar hun twee staan ook symbool voor mijn jeugd en veel belangrijke momenten (diplomering, rijbewijs, eerste vaste baan etc.) Ik wil het graag op een watercolour achtergrond en ben nog wel aan het nadenken over de kleuren. Waarschijnlijk paars en oranje. En ja, die kleuren zijn ook symbolisch :P. Het infinity teken staat overigens (in combi met de pootjes) ook symbool voor mijn eeuwige liefde voor dieren en hoe belangrijk ze voor mij zijn.
De plek ben ik echter nog niet over uit, wel een paar ideeën (wederom met een bepaalde betekenis of gevoel erachter) Ik wil het zelf kunnen zien, maar het mag niet in het zicht ivm mijn werk.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 00:04

Set ga ik ook niet verkopen hoor, ook niet voor een mooi bedrag :D

sterke tinkerhengsten Miran, moeilijk te vangen :P

en zeuren, ach tja :D wie weet komt er vanzelf wat op mijn pad. Goed bedenken wat ik wil ik de toekomst. Ruimte heb ik wel.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 00:09

Leuk Joyce, midden op je voorhoofd lijkt me idd geen goede plek, whaha!

Die hengsten waren gewoon helemaal groen, niks gewend, gelukkig wel rustige types. ;)
Maar hoe die man eraan hing en probeerde zo'n beestje met kracht tegen te houden.. :=

Ja, weet je wat het is Kat, je kan niet in de toekomst kijken, als je het graag wil komt het er vast wel, op het juiste moment. :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 00:35

Ik ben ook erg benieuwd! :D Hopelijk gauw een reactie terug!

Yus en Mun gaan ook voor geen goud weg, nooit niet :)