joysjuh1987 schreef:ik zou een dubbelgebroken met een bolletje in het midden proberen. Kun je niet beter van mp of bokt een bit doen als dan niet bevalt ben je niet zoveel geld kwijt, bevalt het wel kun je altijd nog aanschaffen
@ellen fijn dat vos zo goed gaat weet nog wel heel in beging, echt dag en nacht verschil met nu, van wie heb je nu les?
Joyce, ik heb nu even les van Lou. Ilse is met verlof, die hebben we 'uitgezwaaid'. Jaron (soms Bianca) helpt met oefenspringen. Heb prive les van Jacqueline gehad en overweeg nog wat priveles te nemen volgend jaar. Het is nu gewoon koud af en toe en dan heb ik niet zoveel zin om intensief te rijden.
Het is echt heel veel verschil met het begin. We begrijpen elkaar nu zoveel beter. Het is wat Herman toen zei: deze heeft de tijd nodig om e.e.a. te verwerken in zijn hoofd. Tijd en geduld. Ik ben toen op een streng schema gezet, haha. Heel voorzichtig opbouwen. Het valt nu geleidelijk mooi op zijn plaats allemaal. Buiten rijden doe ik al wat langer, dat vinden we allebei gewoon heerlijk, en hij is er zo makkelijk in.
Leuk om het zusje van Set te zien. De tante van het veulen is ook al wit.
Kenchy aan de medicijnen. Ik hoop zo dat het gaat werken, en dat hij beter wordt er van. Ik zit hier te duimen voor hem.
Joyce (met Yusraa), lekker bij de arabieren op stal van CSA arabians. Dat is hier enigszins in de buurt. Lijkt me heerlijk al de arabjes om je heen op stal.
Fuego zat vast in stal, maar gelukkig is hij bevrijd door team Fuego. Goed werk team Fuego (Miranda en co)!