Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik leef nog en probeer jullie bij te houden!

joysjuh1987 schreef:ik zou een dubbelgebroken met een bolletje in het midden proberen. Kun je niet beter van mp of bokt een bit doen als dan niet bevalt ben je niet zoveel geld kwijt, bevalt het wel kun je altijd nog aanschaffen
@ellen fijn dat vos zo goed gaat weet nog wel heel in beging, echt dag en nacht verschil met nu, van wie heb je nu les?
set_elkol schreef:ach wat @#$$%^& van Ken.. waar heeft hij allemaal nog last van?
. Haha geisha is al een paar dagen zo aan het showen!

nog 260 te gaan
Leuk dat je er naar vraagt!

set_elkol schreef:Arme Fu! Snap nooit hoe dat werkt he met vastliggen, als je erin komt kom je er toch ook weer uitgoed dat je het snel gemerkt hebt.

(voor wie zich al zorgen begon te maken.. vast jullie allemaal
)
Zal m'n best doen om te ontdekken wie bij welk paard en verhaal horen haha, komt vanzelf wel weer als ik het vaker ga bijlezen!
Wat ben ik toch gek op dat meisje.. En, we zijn een beetje op de dressuur-tour geraakt! Na 1 heel jaar de tijd te hebben genomen voor alles behalve rijden, toen 1 jaar vol kilometers maken en stuur+rem erop te zetten, lekker longeren, gaan we nu zowaar netjes door de bak! Echt, ik had dit nóóit verwacht dit te bereiken met Shief.. Hoe lief ze ook is, eerlijk is eerlijk, ze was niet makkelijk. Het eerste jaar dachten we soms zelfs dat we nooit zover zouden komen om uberhaupt op haar te rijden, dus we waren eigenlijk al héél blij met buitenritjes maken 
Haha ik had gedacht:
zoek 't ff lekker uit! Maar kennelijk vind ze het allemaal super leuk 

Maar ben zo trots
Zeker als je je bedenkt dat we het 1e jaar niet eens tegen haar rug mochten leunen
Oude eigenaren hadden dit ook niet verwacht, die zijn ook trots op ons dat we dit bereikt hebben
super lief, geeft een goed gevoel.
Gelukkig was je er op tijd bij! Brr vind dat toch wel eng hoor.. gelukkig hier nog niet mee gemaakt
Maar nu zijn we alweer bijna 2 jaar verder, en willen toch eens een dubbelgebroken appelbitje ff proberen, kijken of ze dat misschien nu fijner pakt nu ze een bit gewend is)

en Shannepan!
maar misschien ken ik Darmoor niet goed genoeg om dat te beoordelen
. Hij is fijn!! Na een half uur kwam ze los en toen viel mij op dat ze tijdens het rennen ook op precies dezelfde manier met dr hoofd gooit als ohz.. is het dan toch klieren?