En doe d'r de groetjes! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En doe d'r de groetjes!
YildizArabs schreef:Valt mee hoor Nance. Vandaag gevoerd maar met paar strijken alles weer schoon!
Ja idd leuk shirt!
Weten we dat ook weer... Maar blijft n lekker jasje!
Ik vind t hoofdstel ook iets te zwaar, maar gelukkig dat smaken verschillen toch?

. Robina had die dag al een les staan met deshie, dus heb maar gelijk aangehaakt. Wordt weer even rustig inkomen en we gaan kijken welke shanks Shamitje fijn vind
Heb voor kerst van me 'schoonouders' een basic two ear, medium oil, gekregen. Niet echt de beste qualiteit, maar voor nu betaalbaar en goed genoeg. Gaan we in de toekomst wel verder speuren voor een écht mooie 

Wordt de eerste dit jaar!

Ik ging laatst ook een keer heul hard de bak door, zo hard dat ik maar hoopte dat ie bochtjes zou nemen en niet recht door het lint zou gaan... Daarna is het ook weer klaar, maar soms heeft ie de gekte in de kop en moet ie even rennen

Dacht niet dat ik dat zou durven, maar Daan werd er zo oplettend en voorzichtig van! Heerlijk om te merken.
(Zie ook DAWRA kalender foto februari Hahaha)
En die vlag! Dat ga ik ook 's ff proberen met de Bruine
Je wordt er echt hopeloos van, want het interesseert haar echt niks. Over een stoeprandje is ze een keer hard gevallen en daarbij tilt ze sinds dien, zonder waarschuwing, heel goed haar benen op.. Alsof ze eerst écht moet voelen dat benen op tillen nodig is
Maar als er vervolgens een balk ligt proberen we toch eerst echt erdóórheen te gaan.. Tenzij het wedstrijd is, dan kunnen we het opeens toch wel..
Raar paard.. Nu is ze wel mega goed om (bijna) altijd overeind te blijven als ze struikelt, maar die harde cross momenten durf ik met haar alleen aan op spiegelglad strand. Dus voor de boscross ervaring moeten we richting Yildiz, voor de ruim 10km vlakke grond, uitgestorven strand cross ervaring, kom allen richting Rockanje!
Achja, weer genoeg om thuis mee te oefenen en we hoeven gelukkig nog lang niet op 1 hand te starten.