Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het zegt soms niks hoor zoon scan bij Dibah dachten ze toen der tijd ook dat het niks zou worden die had echt een veel te klein en rustig vruchtje maar uit eindelijk is daar ook een veulen uit gekomen (die alles behalve rustig was
). En anders denk ik altijd zo liever in het begin verliezen dan op het eind volgend jaar weer nieuwe ronden nieuwe kansen.

,maar wauw wel n hele mooie scan gezien! Echt de ribbetjes, body en (lange!) hals heel mooi in beeld! Had ik nog nooit gezien op die gevorderde dracht. Gelukkig met deze baby alles goed!
.
Weer leuk om je topic te bekijken!
Ben t met Gelske eens:
Kwam met mega jump uit z'n wei en toen de deken eraf ging heeft ie blijkbaar onwijs lopen showen en zich lopen uitsloven ("daar heeft ie toch zon hekel aan Yil?!"
). Nou ja, complimenten over z'n looks, moves en conditie. Hij mag brokken gaan maken (liever niet
).
. Jammer dat Kiki weg gaat Yildiz het lijkt mij ook een leuke merrie niet alleen om te zien. Ach ja misschien zo voor de winter ook wel weer fijn een paardje minder de donkeren dagen komen er weer aan helaas. Ach nour begint een stroere vent te worden ja kleine mannetjes worden dan toch groot
. Nee laat dat brokken maken maar zitten dan maar liever voor niks premie betalen.
. Toen sjaak even aan de longe laten A om even wat energie er uit te laten en B om te kijken hoe hij aan de longe loopt. Nou energie had hij zeker dus eerst even wat flinke uitspatingen maar daarna hem even laten draven en galoperen en dat ziet er echt wel weer goed uit geen pas kreupel en ook zit hij veel losser in zijn lijf. Nou ja laten we het voor nu maar op een medisch wonder houden en blijf ik nog lekker op mijn roze wolk
)
En wat is hij alweer veranderd joh, hij wordt dalijk nog volwassen joh!
Time flies!
Gewoon na al die tijd weer opstappen en mee wegrijden, toppers!!
Helaas kan je maar weinig met een mooi paard als die kadut is
Ah nee das overdreven, maar het lijkt erop dat het nog wel even een poos gaat duren..
.

Zo attent op alle kleine hulpen en aanwijzingen. Elk foutje dat ik maak wordt dan ook meteen super uitgelicht. Jonge paarden zijn echt de beste leermeesters die je maar kan bedenken, zo puur als ze reageren op elke beweging die je maakt. En aan 't eind van het loswerken was het de oefening om van haar af te draaien, en dat zij dan op me af kwam lopen en deed volgen. Deed ze perfect, knappe meid. Zo trots op hoe ze het toch allemaal maar mooi doet.

Ahh met matras de trap af? Why not! Of met het skateboard? Mama lapt me wel weer op toch
Maar ach ja, wilde wel altijd al verder gaan met het rechtricht werk aan de hand, dus dat komt dan wel weer goed uit haha.
Ik neem me iedere keer voor om wat beter bij te blijven, maar het lukt me toch steeds niet grrrrr.
.
fijn dat het ondanks je zelf niet de tijd kunt vinden er toch super gezorgd word voor je paardjes. Ik kan me zo voorstellen dat een baby en dan nog paarden en ook nog wel best een lastige combie is en dan is het wel heel fijn dat een ander er voor kan zorgen. Wel jammer dat je niet op je gemak bent op je werk meer als je best kun je niet doen Anika en als ze het goede niet van je willen inzien dan gebeurd dat nooit hoe je je best ook doet.
tot ziens
.
.
. Vandaag eerst weer met Nour en sil gereden in de bak ze deed het weer super maar heeft echt moeite met het bit heb nu al verschilende geprobeerd met ook anderen hoofdstellen maar ze vind het niet fijn ik rij echt met losse teugel alleen ja soms moet ik toch een beetje bij sturen natuurlijk. Volgende keer maar bitloos probeeren want dit is ook niet fijn voor haar. Toen de pukkies uit de groep gehaald op de poetst plaats geborsteld en daarna met ze naar de bak in het park ze lekker even laten rennen en toen weer naar huis. Ze stonden nog achter in de bak beetje gras van de kanten te eten maar toen ik Jhadorah riep kwam ze naar ons toe met broer lief uiteraard achter haar aan 
Ben er weer!
Was het wel redelijk oppervlakkig? Dus het hoefde niet gehecht te worden? Hoe gaat het nu met hem?

Helaas heb ik er ook zo één, daar hoor je ook nooit wat je goed doet alleen wat er fout gaat. Daar moet je ook echt tegen kunnen, ik heb een aantal collega's gezien waarbij het van kwaad tot erger ging, die werden zo onzeker dat ze daardoor nog meer fouten gingen maken, en daardoor dan weer nog meer gezeik kregen..
Nou mijn vriend vond haar niet meer zo leuk zeg maar
Dus ik neem haar over en ze kan aan een los touwtje mee lopen (nou ja, showen), maar ja dan kan je geen foto's meer maken.

Een andere keer maar weer serieus aan het werk

Ben heel benieuwd hoe hij en zijn nakomelingen het op show gaan doen.