Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:00

oh geinig! Maar niets voor mij, want dan verander ik langzaam in een hooibal.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:00

Oeh voor dat prijsje wil ik ook wel een berenvest! :)) Is ie lekker warm?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 21:07

Jaaaaaaah!!!! :D Heel mijn gezin wil er een hihi!

Willen jullie nig mijn vraag op FB van input voorzien?

Voor de niet DAWRAFBers: ik wil graag voor n artikel amerikaanse (of canadese) western arabtrainers gaan benaderen. Wie zouden jullie willen horen en wat zou je van diegene willen weten?
Thanks Glenn voor je reactie, heb ik wat aan! :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:10

Heb geen fb, maar ik heb ook geen enkel verstand van usa/ca trainers, en ik vind alles leuk om te lezen, dus voor mij maakt het niks uit wie het wordt. Zou gaaf zijn als het lukt!!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:17

Idd die berenvesten zijn zeker niet duur. Maar volgens mij staat er iets bij dat ze er niet zo veel hebben. Dus BESTELLEN whaha. Voor mij zou het echt helemaal niets zijn, elk strootje of hooitje blijft erin haken. Ik moet altijd echt iets glads hebben op en rond de paarden. Vorige keer ook iets van fleece.....je gaat ff de trailer in, waar altijd gevulde hooizakken hangen en voila ik stap als hooibal de auto weer in......zucht.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:20

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 21:43

Valt mee hoor Nance. Vandaag gevoerd maar met paar strijken alles weer schoon!

Ja idd leuk shirt!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:49

Ik lees vaak wel mee maar post nog weing ;-) Vandaag is Timo geschoren en opgetut:

Afbeelding

Afbeelding

En het eindresultaat:

Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:01

@ Nancy, oei ik lees hier net het verhaal van Nirvana hopelijk gaat het goed met haar? dat zal best schrikken geweest zijn!! Dat ze maar snel de oude mag wezen! en ja namen verzinnen ben nog steeds fier dat je die naam voor Scarlet koos! past haar als gegoten en der lijnen pas der in! al bij Peter geweest?

@ Yil, geen probleem ik heb zo een hele lijst, die regelmatig nakijk dus!!

ik heb hier al hele lijsten namen liggen (denk 3 pagina's vol (bloos, bloos, bloos, of ik de lotterij win voor al die combi's te verwezenlijken das iets anders haha) !

bij mij was het ook mijn visie en droom en dan die namen zoeken!

bij mij is dus mijn ruin SUBLIMO, de mascotte, Sublimo staat voor 'mooi' in het Italiaans,
dus S ,W van western en A van ARABIANS HAHA, (dus kortom mooie western arabieren) (achtervoegsel of de achternaam van het veulen)

maar dan de namen moeten bij mij beginnen
met de S van sublimo, HA wat dan Sha maakt woordspelling op SHA ALLAH voor GODS WIl, en dan de begin letter van malha dus M, en als ik ooit andere merrie ...heb dan zoeken we met die naam verder

dus SHAM (Shamurath starbay swa, Shameless swa en nu sham .... swa ) hopelijk merrietje .

je ziet ook hier is ook over nagedacht haha.

en ja ALS TIE veulentje heeft let me know hey!!!

WELKOM JAMIKA met TIMO, heel mooi aansprekend arabje zeg! hoofstel staat hem goed, en het scheren heel werkje hey! (wat is zijn pedigree?) Welke richting train je? all around, pleasure, trail, reining, ....)

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 22:37

Prachtig mooi oog heeft Timo! Idd, benieuwd... Vertel eens wat meer? ;)

Ja Glenn, altijd welkom he?! En iedereen hier hoor, doen we toch gewoon een Western arab babyshower, haha!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:39

haha die Glenn die alles onthoud....Peter? Je bedoelt zeker Karel ;-). Misschien morgen.

Jamika, wat is die kruising toch prachtig gelukt! The looks van een arab met een prachtige body. Hij is toch van Eclipes? Die krista in training heeft gehad toch?

Je onderschrift whaha goeie!!

BTW half uurtje geleden nog ff bij Nirvana gekeken, ze is nog steeds niet helemaal droog, borst buik dijbenen laat nog te wensen over. Okay, niet geschoren, dus wat langer in het haar. Ze was vanmiddag dan ook wel drijf nat, bizar hè. Ze staat er wel fris bij, maar dat is natuurlijk dankzij de injectie direct in het bloed. 1 zweetdeken eraf gehaald en nu staldeken erover gedaan. Morgen de plakkaat opgedroogd zweet er maar eens afrossen en dan mogen we max. 5 min. stappen.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:11

@ Jamika

Ahja nu zie ik terug welk paardje het is van eclipse, leuke combi!!

@ Nancy, hopelijk dat het tegen morgen allemaal al veel beter is en dat het naarste voorbij is en
ja sorry ik bedoelde Karel ik zet al hele tijd met Peter in mijn hoofd

(TDR WHITE STONE noemde de eigenares XENA Peter, en ze stuurde deze week nog een mail met een foto van een veulen in Zuid Afrika vandaar) ,

ik ga dus morgen tegen 12u middag (9u thuis vertrekken)! dus misschien tot dan! ?

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:15

Oh dat ga ik ff onthouden Glenn! Dan kan ik hem aan het werk zien! Zou wel ff tof zijn. Weet alleen niet hoe laat mijn veearts komt....als ie in de ochtend zegt, kan het makkelijk savonds worden. Maar in spoed gevallen is ie er binnen no time. :j

Aan de andere kant, ben ook zo weer thuis.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:29

Veearts net geweest, gaat goed met Nirvana. Langzaam stappen opbouwen en volgende week weer beginnen met wat draf. Cyann heeft vakantie, dus dat komt goed uit. Alle paarden weer ingeent en Scarlet bekeken of ze drachtig is. Augustus vorig jaar was ze een keer spontaan gedekt, maar of dat nou werkelijk goed gelukt was??? Daarna niet meer hengstig gezien en sloeg ze telkens af. Maar ja, dat zegt niets, aangezien het een dochter is van June...whaha. Enfin uiteindelijk gescant en niet drachtig.
Oh men wat heeft die peppy toch een geweldige harem....twee van die bitches die gewoon geen gezeik aan hun lijf willen. Alhoewel, straks in het voorjaar kan de boel natuurlijk weer veranderen.....
Een zwarte quarab veulen was welkom geweest hoor, maar was niet perce de bedoeling.
Gelukkig hebben we twee van die zwarte merries die zich niet snel laten dekken en kan meneer dus waarschijnlijk ook van de zomer telkens met een merrie in zijn wei staan. Nooit met Nirvana, want die wil altijd!! Dit maakt het voor ons waarschijnlijk wel makkelijker om hem achter een schrikdraadje te houden en hoeven we hem niet te isoleren van de rest.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:57

gelukkig gaat het nu beter met nirvana.
Rustig aan weer terug naar haar normale leventje. pfff schrikken zeg.

Jamika, ook hallo :D
Ook benieuwd naar meer info over je paardje.

Yildiz, lijkt me goed plan zo'n babyshower hihi
Leuk!!

Glenn, ik ben heel benieuwd hoe het shameless afgaat.
Laat je wat horen?

Zojuist weer eens lekker gereden na 1,5 week niks doen. Het was namelijk zo'n slecht weer steeds! Eindelijk een zonnetje en droog!! Dus zadelen die hap en gaan. Wat liep ze super zeg!
Heerlijk gevoel en trots op dr. DRHA here we come!! :P

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:39

Timo ziet er goed uit, zo in een glad velletje! Daan is nog steeds ontplofte Teddy, maar hij begint nu al wel lekker te verharen {:}

Fijn dat Nirvana weer bij is gekomen, dat scheelt!

Vandaag lekker gereden, wat balkjes gedaan en daar wordt ie wel fijn van zeg! Ook maar weer 's de galop erbij pakken, dat heb ik de laatste tijd niet gedaan ivm zadel enzo, dus dan kunnen we eindelijk weer lekker aan de bak. Hopelijk heeft Johanna dan ook weer tijd om langs te komen voor les, want dat moet ook nodig weer :j

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:33

Goed bezig marije! En wat een luxe zeg dat les op locatie. Dat mis ik wel idd. Ik moet er altijd naar toe haha
Maar goed je moet er wat voor over hebben. ;)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:45

Maar jíj hebt een eigen trailer. Ik niet :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:26

Oh ok. Vooruit dan. Staan we weer gelijk! :)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:41

Zo wij terug van NL al tijdje geleden hoor (17u 30 ), maar had nog bergen schoolwerk in te halen (leraar pff, en was week ziek), dus bij Shameless geweest, en het ging al goed, de lange lijnen en de technieken van Karel werpen echt vruchten af, en als we bijna gingen vetrekken, kwam er ineens een wagen op het erf opgereden dus ik tegen mijn vader, stooooooooop! Het is Nancy, jaja, dan even gepraat en dan even naar Rockanje doorgereden op aanraden van mensen en van Nancy en dan de lange terug rit aangezet, de paarden hier even in de paddock gezet, ...

mvg Glenn (grappig de mensen achter het forum in real ontmoeten, or Belgium boy, meets de dutch western arabian girls)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 21:07

Oh lachen zeg! Ja zo leuk elkaar irl tegen te komen! Voornemen voor 2014!!! Komt goed haha!

Hectische dag vandaag: open dag op stal dus vandaag al vroeg aanwezig om Nour buiten te gooien en met Tie wat te wandelen (waar ze totaal geen zin in had). Ze heeft behoorlijk wat zucht onder de d'r mega pens hangen dus moet nu wel ff. Tussendoor vriendinnetje nog langs geweest die meekijkt en waakt bij Tie dus grondige inspectie vsn de dame hihi. Ook kwam nog iemand met d'r paarden langs om zadeltje te passen en die is dus ook verkocht, eindelijk!
Daarna nog lekker uitwaaien met de mannen in de duinen en net lekker uit eten geweest bij de plaatselijke sushitent.
En nu maar weer marestaren lol! :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:12

Wanneer verwacht je je kleine paardenkind Yil?

SUSHI! :D Ik mag dinsdag weer :9 :9 :9

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 21:17

Bij de kids ook favoriet haha!

Tie is de 25ste uitgerekend. Ze is echt Huge, baby is aan t indalen, bilspieren zijn los, uier al behoorlijk maar nog geen wax of kegelen. Gaat dus nog ff duren maar we denken dat we over een week wel een baby rijker zijn! Fingers crossed dus voor n voorspoedige bevalling!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:20

Oeh da's al best snel! :):)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:52

Zo yil dat schiet al lekker op met Tie! Spannend hoor! :D

Glenn, goed om te horen dat shameless vooruit gaat. Leuk het om zo iedereen eens te ontmoeten? Nanc is ook altijd wel gezellig haha
Idd maar eens een meeting plannen. Western arabieren topic meeting! *\o/*

Volgende week donderdag krijg ik trouwens de oude eigenaar van Daantje hier op visite. Zo gezellig! :j