Foto's gemaakt door Jan Kan staan al online. Mijn eigen foto's staan nog op de camera. Je kunt al ene heleboel foto's bekijken als je gaat naar:
www.jankan.nl --> evenementen --> Amateurkeuring 2009 --> pagina 3 --> foto 9957 tot en met 9974 en foto 0009 tot en met 0020. Deze foto's zijn van de rubriek 9 jaar en oudere merries. Op pagina 5 --> foto 0515 tot en met 0567. Deze zijn van de liberty. Helaas was mijn borsttuig niet helemaal af: ik wilde wat meer kwastjes. Het halster was iets te groot waardoor hij een beetje laag op de neus kwam. Maar aangezien ik het in ongevceer 3 dagen gemaakt heb vind ik het wel mooi gelukt! Ga het nu nog mooi op maat maken en versieren en netjes afwerken.
ik kan de foto's niet in 't groot zien (dan werkt de pagina ineens niet meer) maar het ziet er wel knap uit. Zitten een paar erg mooie foto's tussen ook, de dame heeft mooie moves.
Jep die is het ja . Ik heb nu de ringen eraan zitten, en kan dus gaan beginnen met het versieren van het halster. Ik ga ook een dubbel ketting op de neus doen ipv een enkele. Weet nog niet zeker of ik er nog iets aan ga hangen, moet nog even kijken, aangezien er ook flink wat kwastjes aan komen .
ik denk dat, stel dat ik deze zomer met Grace zou moeten / mogen lopen op de keuring, dat ik zodanig geconcentreerd zou kijken, dat iedereen schrik krijgt van mij.
zou ik dat durven riskeren met een zelfgemaakt showhalster ? Grace is een oersterke connemara met een eigen willetje, en het zou niet de eerste keer zijn dat ze er een kapot trekt. Moet ik nog eens goed over nadenken. Nu ja, ik weet nog niet eens of we gaan.
YMJArabians
Geplaatst: 06-05-09 22:02
Als ik aan het paardrijden ben kijk ik ook altijd héél chagerijnig omdat ik me aan het concentreren ben. M'n oma was een keertje mee aan het kijken (erg lang geleden), en die vroeg of ik paardrijden wel leuk vond
Ik heb gisteren op de markt nog wat showhalster dingetjes ingekocht. Een hele mooie stof waar ik wel meerdere halsters van kan maken, en nog 2 hele mooie goudkleurige banden .
YMJArabians
Geplaatst: 09-05-09 22:54
Hier even wat foto's van waar ik nu mee bezig ben, en ik heb nog een paar foto's van de stofjes en band die ik gisteren op de markt heb gekocht.
En de stof: Hier ben ik echt ontzettend blij mee! Ik heb een halve meter gekocht, en hier kan ik meerdere halsters van maken! Het is een rode zijden stof met goud en zwart. De foto is niet zo duidelijk, want die heb ik gisteravond met mijn mobiel met kunstlicht gemaakt. http://i446.photobucket.com/albums/qq19 ... _A0242.jpg
YMJArabians
Geplaatst: 11-05-09 22:00
Ehm, waar is iedereen?
Stukje versiering:
Bonjoy schreef:
Een stukje verder met de versiering. Inmiddels is hij al wat mooier geknipt hoor .
Ik maak straks wel even een foto met een geldstuk ernaast .
dakhilah
Geplaatst: 12-05-09 19:43
hoi, Jaaa ik ben ook aan het zelf showhalsters maken geslagen en ik wacht nu op de 2 -side haltersquares om verder te kunnen gaan ...op de markt haal je de mooiste spullen en ik ben helemaal dol met bedenken van variaties om in elkaar te knutselen ..... Het word iig machtg mooi en chique allemaal!! Komt natuurlijk ook omdat ik hier hele mooie "paspoppen'" heb staan om alles op uit te proberen Daarna staan de hoofdstellen & halsters [ook leren en polyproleen] op het verlanglijstje , dan de dekens -vliegen-lycra -fleece met en zonder hals dekens op het leer proces programma. Pfff ik heb het mega druk met alle knutsel /probeer perikelen .... maaaar het is echt heeeel leuk om te doen !!! Iedereen succes en veel plezier met knutselen en freubelen gr,sas.
Ik wil ook ooit nog een keer ergens polypropyleen gaan halen, maar ik heb geen idee waar je dat kunt kopen . Op het AV forum stond ene keer een site van een (volgens mij Duitse) vrouw die halsters van dat spul maakt.
dakhilah
Geplaatst: 13-05-09 18:37
Polypropyleen.......prachtig woord ,ik struikel er ALTIJD over ...maar ehhh gewoon even googlen en dan heb je zo site's waar het te koop staat! gr,sas.