Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vorige week lekker paardenweekendje gehad en heel veel met ze gedaan. Ook over een zeiltje lopen en nog wat 'enge' dingen, nou dan zijn Amir en Aleeyah toch een stuk relaxter 
), dus hier even een voorproefje en de rest staat in hun topic: [KS-ITP] Amir en Almaz, onze knappe Arabische 2015 veulens!

Hij droogt echt echt heel leuk op!

En ik durf hem dan nog niet te voorwaarts te corrigeren, omdat ik dan toch een beetje bang ben dat hij er dan toch vandoor gaat, maar dat weet hij natuurlijk
Ilya baby ik mis hem echt, hier nog een filmpje van meneer doe-maar-lekker-lui-en-makkelijk in zijn nieuwe wei, hij is uiteraard de liggende eter 
Ik vind het op Yus ook zo stoer staan! Die witte zitting maakt het helemaal af
Ik heb alleen zo'n bontje dat je er gewoon aan vast kan binden, niet een hele seat saver.
Ik probeer het wel, maar het lukt niet altijd even goed om zo netjes te zitten op dat zadel. Ik merk dat ik op de Barefoot zelf veel vrijer kan zitten en daar zit ik meteen wel weer netter op.
Ik vind nog steeds dat hij daar zooo super staat, mooi dat je hem zo'n fantastische start gunt.
en dat Almaz uiteindelijk ook in de smaak valt, haha. Ik vind het zo ongelooflijk zonde dat hij schimmelt want ik ben gek op vos met veel wit. Hangt er overigens wel vanaf hoe, want soms wordt het hoofdje er voor het oog minder mooi op, maar ik vind dat het hem juist wel chique staat. Hij wordt steeds mooier hoor! Gaaf ding!
Leuk om te zien dat ze zo anders zijn.
Die arabjes zijn slim hoor, als ze eenmaal door hebben dat iets niet eng is en weer in de leermodus gaan, dan hebben ze zo slechte manieren aangeleerd 
Ik ken haar vader alleen niet goed genoeg om dat met zekerheid te zeggen, maar volgens mij is Mish meestal wat chiller nog dan haar papa. En dat komt wel echt van mama af.
echt te grappig om te zien.
dan moet je je benen optillen om er overheen te stappen, ja! Da's moeilijk hoor!
.
Zie ze al helemaal scharrelen, die slungeltjes.

Soms zie ik Sjaak dan Sierou of Sil of Noor. Maar ze hebben ook gewoon hun eigen dingetjes karakter en uiterlijk Het zijn in ieder geval voor ons echt twee toppertjes ik heb echt het idee dat al het goede van alle ouders bij hun terecht is gekomen
.
. Toen sil gezadeld wou ook even met haar naar de bak maar toen begon het te regenen dus heb maar even een klein rondje park gedaan volgens mij vond ze dat niet zo erg
Lekker daar blijven zitten hoor en hopelijk blijft t zo!