Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tammy_ schreef:Annika wat balen zeg! Dat is ook een van de redenen waarom ik niet goedkoper/anders wil staan dan waar ik nu ben. Kan altijd rijden longeren of losgooien, zowel binnen als buiten is eigenlijk alles mogelijk. Alleen geen weidegang in de winter dan
kellaxy schreef:Tammy_: dat heb ik ook. Vind ik ook jammer maar de rest heb ik wel en ik kan ook alles! Maar annika je woont redelijk bij mij in de buurt en dat is dan wel lastig om iets te vinden. Waar sta je nu als ik vragen mag?
lilskie schreef:Joyce... Ik denk dat de bit gerelateerde posts niet voor mij bedoeld zijn. Ses rij ik met een dubbelgebroken bitje en dat ligt prima
.
Onze binnenbak is momenteel RUK! Hard, glad, obstakels. Ik heb er m'n buik vol van en ben eigenlijk op het punt om naar een andere stal te gaan kijken. Alleen sta ik zo leuk, ik heb het zo naar m'n zin. Ik vind het moeilijk.
Enniewee... Verdorie Nicky, een hernia!! Hoe zuur is dat!! Het is hier bij ons wel een ziekenboeg!
lilskie schreef:Ik hoop het. Neem het ze ook niet kwalijk dat ze verbouwen, vind het apart dat ze van tevoren niet even hebben gezegd dat ze dat gingen doen. En dan misschien het licht in de buitenbak hadden gemaakt. Maar goed, het is voor hen ook hard werken.
Jij gaat ook lekker met Mo he? Heerlijk! Als Ses geen CA drager was had ik hem een mooie minnaar gevonden voor mijn snollebol!!