YildizArabs schreef:... Hij heeft zich vandaag gruwelijk misdragen en probeerde over het hek heen een merrie te dekken. Ik zit nu ook met mijn handen in t haar...
Ten eerste bedankt voor al jullie complimenten

Maaruh begrijp ik het nu goed...staan er aan de andere kant van het hek merries? Als dat zo is....vraag ik me toch echt af, wie nu waar om vraagt.
Als ik mijn hengst naar buiten doe, kijk ik heel bewust waar de paarden van mijn buren lopen, want ik wil hem niet in een aangrenzende wei hebben, ook al staat er een hek tussen met schrikdraad. Beesten kunnen snuffelen aan elkaar en een ieder weet waar dat toe kan lijden. Een hoop gezeik met hek ertussen....met alle gevolgen van dien.
Peppy ga ik binnenkort weer alleen met June zetten ivm de nodige opvoeding.....Ik heb natuurlijk June en Scarlet bij meneer in de wei gehad. June om zo voor de nodige afleiding te zorgen. Maar meneer kijkt niet eens naar June en vliegt dan weer achter Scar aan, die zich in mijn ogen net ff te veel laat opjagen. Waardoor die krachtpatser maar blijft drammen keer op keer. Dus volgende keer alleen met June in de wei, de donder.
(BTW de zaterdag pics zijn niet van mij hoor, die credit behoort iemand anders. Ik heb ze alleen beetje leuk gerangschikt)