YildizArabs schreef:... Hij heeft zich vandaag gruwelijk misdragen en probeerde over het hek heen een merrie te dekken. Ik zit nu ook met mijn handen in t haar...
Ten eerste bedankt voor al jullie complimenten
.Maaruh begrijp ik het nu goed...staan er aan de andere kant van het hek merries? Als dat zo is....vraag ik me toch echt af, wie nu waar om vraagt.
Als ik mijn hengst naar buiten doe, kijk ik heel bewust waar de paarden van mijn buren lopen, want ik wil hem niet in een aangrenzende wei hebben, ook al staat er een hek tussen met schrikdraad. Beesten kunnen snuffelen aan elkaar en een ieder weet waar dat toe kan lijden. Een hoop gezeik met hek ertussen....met alle gevolgen van dien.
Peppy ga ik binnenkort weer alleen met June zetten ivm de nodige opvoeding.....Ik heb natuurlijk June en Scarlet bij meneer in de wei gehad. June om zo voor de nodige afleiding te zorgen. Maar meneer kijkt niet eens naar June en vliegt dan weer achter Scar aan, die zich in mijn ogen net ff te veel laat opjagen. Waardoor die krachtpatser maar blijft drammen keer op keer. Dus volgende keer alleen met June in de wei, de donder.
(BTW de zaterdag pics zijn niet van mij hoor, die credit behoort iemand anders. Ik heb ze alleen beetje leuk gerangschikt)

Wil dit wekelijks, na t gewone werk, ff met m doen om hem zo goed mogelijk als ik m straks wegbreng in het najaar te hebben voorbereid op het inrijden.
Had een mooie slinky gekocht, maar die is toch echt te groot. Gaat dus maar weer terug...

. cyann met nirvana, ik met peppy. Het blijft ook zo'n banketstaaf hoor die pep. Zoveel praatjes die heeft op de grond, zo superbraaf is ie onder het zadel. Gelukkig maar! Enyway...Zie ik opeens dat nirvana helemaal spierbevangen is! Zweten als een jekko en ze wilde telkens neer storten!!! Gelukkig had Leen net twee zweetdekens gebracht. Lang verhaal kort...nadat pas zweetdeken twee erop ging ging ze eindelijk minder shaken en zakte ze niet meer door haar hoeven. Arme ziel, heeft nirvana nog nooit gehad. Enfin snel veearts gebeld, want echt het leek wel of ze elk moment een hartaanval zou krijgen (ze is immers ook alweer 18 jr). Spuit erin, trailer gehaald (voor die 1.5 km) en nu staat ze rustig op stal bij te komen. Piew dat was ff schrikken zeg. Pep gewoon onder het zadel naar huis gereden.

Mooie betekenis ook.
. Is dat dan weer een andere website? Call me stupid