ecyoj schreef:zijn er ergens foto's van afgelopen zondag in de midden beemster?
Foto`s gemaakt door Reindert Jansen:
http://www.xs4all.nl/~qtec/AVS%20Region ... index.html
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ecyoj schreef:zijn er ergens foto's van afgelopen zondag in de midden beemster?
KimH schreef:AR Rayna? Wat leuk vandaag haar eerste endurance wedstrijd? Wij hebben ook een AR... Raheem en die heeft zijn eerste dressuurwedstrijd gelopen vandaag! Een debuut dag van de AR-etjes haha
Leuke foto trouwens
Myour schreef:@ VH_Arabians: wat een schatje! Ik vind de naam ook erg mooi, heeft het nog een betekenis? Het veulen van m'n zus d'r paard is 14 mei geboren, is een fototopic van, zal er zo even de link plaatsen.
@ Jane_Jansen: wauw je paard ziet er nog mega goed uit voor die leeftijd! Leuke kleur trouwens (mijn pony wordt waarschijnlijk ook zo, maar dan met grijs/zwarte manen).
@ Sherif: mijn hart slaat tien slagen over als ik jouw profiel bekijkik wou dat ik eens tussen de Arabieren kon lopen en op een echte Arabier zou kunnen rijden *zwijmelt* nouja ik ga over een maand op een 75% rijden
CtjeLief schreef:Nog een paar weekjes, en dan zit ik lekker op show in Menton (cote d'azur), kan niet wachten!! Ben er nu paar jaar niet meer geweest en het is echt mijn favoeriete show of all times!! Zijn er nog meer Menton-gangers?? Weten jullie misschien al een beetje welke prachtpaarden er naartoe gaan? (ben zo druk geweest dat ik nog geen tijd heb gehad me er in te verdiepen..)
missfcdb schreef:wauw!!!
Gaat die volgend jaar naar de hk?
I love black arabjes![]()
Myour schreef:VH_Arabians schreef:Dakar staat te koop (we kunnen ze jammer genoeg niet allemaal bijhouden)
Man als ik het geld ervoor had, dan had ik allang interesse getoond. Zwarte Arabieren hebben het echt helemaal voor mij, vooral als ze weinig wit hebbenHopelijk vindt hij een leuke nieuwe eigenaar.
missfcdb schreef:Man als ik het geld ervoor had, dan had ik allang interesse getoond. Zwarte Arabieren hebben het echt helemaal voor mij, vooral als ze weinig wit hebbenHopelijk vindt hij een leuke nieuwe eigenaar.
Citaat:Hier nog een![]()
![]()
Als ik het geld zou hebben dan wist ik het wel.
Een zwarte arabier zonder witte aftekeningen.
puur zwart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()