Al zijn sommigen wel langer als de anderen, Nou ja, dat word dus stukjes uitvlechten

Mg. Ik ga ook even opzoek naar draad! Dan kan ik weer verder gaan!
Ben ook benieuwd naar jullie nieuwe kunstwerken!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jalenka_Kiya schreef:Ja dat ken ikIk wil graag ook wat meer keuze in kleuren enzo en dat kan ik bij die bootwinkel niet krijgen. Ik heb zelf wel touw vand e Action, 10 of 20 meter voor een euro
Dat heb ik gebruikt om samen met ronde latten zo een charbakhanger te maken. Best fijn touw en zeker niet duur, het was er ook in geel en oranje. Jammer er aan vind ik dat er nog twee kleuren doorheen zitten en dit vind ik dan te druk worden als ik het met meerdere kleuren ga vlechten.
Jalenka v W schreef:Ook wij hebben een hele leuke dag gehad. Ik ben ontzettend trots op Kiya omdat ze zich voorbeeldig heeft gedragen. Voor het eerst zo een hele dag op een keuring, in een binnenbak en met allemaal vreemde paarden.
We hebben een mooie twee prijs behaald in de rubriek 9 jaar en oudere merries. Terecht gingen de lintjes voor het kampioenschap senior merries aan onze neus voorbij maar dit kon me niet deren. Ik was al heel erg blij!
In de liberty kon je merken dat Kiya het soms nog wat spannend vond en was ze eerst even op zoek naar de uitgang. Uiteindelijk heeft ze zich wat stukjes van haar beste kant laten zien. We kregen een 5e plaats.
Ik ben heel tevreden en heb een hele leuke dag gehad. Nooit verwacht dat we een beker mee naar huis zouden nemen, maar ik ben vooral blij en trots op Kiya!