Eerst maar een inboedel kopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerst maar een inboedel kopen
van je arme Falco. Vind het echt heel sneu hoe je je maatje kwijt bent geraakt. Gelukkig heb je die grappenmakers van een Fin en Adje om je verdriet te verzachten. En wat een leukerds zijn het ook he.

Veel plezier, ik vind haar een lief mens
en weer bij de fokster van Set kijken, wat tof! Lieve foto van Setje komt daar voorbij met haar hoofdje boven het hooi. Zo'n vriendelijke blik heeft ze 
Yus ziet er stralend uit, en Munir mag er ook wel wezen, knappe stoere bink! Ik kan me voorstellen dat je verkocht was. Toekomstplannen klinken ook super, gewoon lekker genieten van je paardje!
Maar wel een topicje, ik ga zometeen spieken wat je voor moois gefotografeerd hebt! En superfijn dat het lessen zo goed ging, dat het spoortje zoveel voor je hielp.
Mish is al definitief over op de cob, pony past ze echt niet meer.
Ik had verwacht dat ze dat helemaal niks zou vinden, maar ze vond het nu eigenlijk allemaal wel prima. Bleef braaf staan, geen gehannes, geen weglopen, en smakte wat naderhand, maar ze probeerde het ook niet allemaal weer uit te spugen zoals vorige keer. Was helemaal trots op haar 

Hebben een paardje van een boer in het dorp geleend en samen met Desiree en Eileen (rijdt het andere paardje bij) een rit door de omgeving gemaakt.
Even bijtanken.
halve hoofdje staat op papier. 

ik pas binnenkort op mijn ouders huis dus dan heb ik echt mijn eigen aan huis!
Denk dat ik dan eens al bij Set ga slapen om te kijken waar ze 's nachts uithangt, ik ben toch al gewend aan gebroken nachten.

Gewoon m'n meisie weer terug 

Vandaag zijn we gaan bezichtigen, en het zag er fantastisch uit, dus we hebben hem meteen geaccepteerd!
Set was moe van de baby
volgens mij sliepen ze ook toen ik kwam. 

Hoe laat zijn jullie er trouwens? 
Naar Duitsland btw ook niet