Ik ga naar bevrijdingsdag Groningen en morgen weer naar mevrouw Arab leuke filmpjes van Shief, ze heeft zo'n heerlijke karaktervolle arab-uitstraling met een trouwe blik.
hier de paarden al klaar nu klaarmaken en ergens lekker een broodje eten met manlief
MirandaMalik
Geplaatst: 05-05-13 17:44
Wij hebben een rommelmarktje gekeken in finsterwolde en verder lekker van het zonnetje genoten. De paardjes staan zich bol te vreten op de wei, Fuego komt dan zo aansjokken als een zwangere vrouw..
Sieltjuh schreef:
Hahaha Ben blij dat jij zo positief over mij denkt
Gister was ik een beetje kattig, kweet niet waarom? Maar eigenlijk vind ik je juist heul lief! (dat was een niet lesbische zoen)
Vanmorgen lekker met Djuun naar buiten geweest, Ersiel heeft wat foto's gemaakt Straks naar Vlissingen naar het bevrijdingsfestival, kijken of dat wat is
MirandaMalik
Geplaatst: 05-05-13 18:04
Nikita had me geschminkt, af en toe komt ze aan met haar verf en ben ik weer de klos.
En het hing er niet goed af? Je lijkt wel een Zeeuw, de g vervangen voor een h
MirandaMalik
Geplaatst: 05-05-13 18:49
Ja ik typ wat vaker vaut want mijn toetsen zijn afgeplakt... Nikita doet een typcursus van de loi en ipv letters heb ik oranje, groene, rode en blauwe toetsen.
En wij hebben hier weer een jarig jobje Silver Quest is nu ook 3 jaar En tjee wat een verschil Hij heeft vandaag model mogen spelen komen dus nog veel meer foto's
Miranda aaaah wat een lief poesje ben je toch haha wel knap van je dochter Asal is echt een knappie vind haar een mooie bonttekening hebben Djuun ook weer lekker op buitenrit geweest
Umh iets voor de strenge winter, ik vind kort ook erg mooie maja lang bij een arabje ook wel, weet niet als ik het niet mooi vind haal ik het er zo weer af
MirandaMalik
Geplaatst: 05-05-13 19:23
Hihi ik zocht ook net een vergelijking van Fuegie voor zijn staart! Hier had ik hem een week, hij was 3! En nu is hij zo, zijn staartje wel beter!
Bren, dat ziet er heel anders uit haha! Quest is wel een lekker ding!