@ jazz_fan: wat een hoog kwijlgehalte, ik houd niet van vossen, maar bij Arabieren blijkt maar weer dat het echt niets uitmaakt welke kleur deze heeft. Echt een supermooie heb je daar!
Ik kan alleen met m'n mobiel niet zulke foto's maken, maar heb vandaag toch even voor mezelf een paar gemaakt. Ben vooral trots op hoe z'n manen er nu uitzien.
Dankje ik maak ze niet echt voor de mooi, ik wil gewoon bijhouden hoe hij verandert in de tijd. Ben er inmiddels achter dat ie ieder seizoen dit jaar wel van kleur is veranderd, maar nu is ie echt wit aan het worden (vliegenschimmel), de stipjes worden nu over z'n hele lichaam goed zichtbaar. Maar vooral z'n lichaamsbouw en bespiering is flink veranderd, en ik vind het leuk om dit bij te houden
jazz-fan
Geplaatst: 19-05-09 16:57
Dat is ook leuk. dan moet je eens de foto's van het begin en nu eens naast elkaar leggen. Had ik ook toen ik Charan nog had. is best leuk om te zien hoe ze dan veranderen
Dit was 'm half juli vorig jaar (het zou toen nog twee weken duren voor ie bij mij kwam), ik vind 'm zelf behoorlijk veranderd (check vooral die manen!).
jazz-fan
Geplaatst: 19-05-09 17:57
Die zijn idd goed bijgekomen zeg!!. Hij lijkt ook wel een stuk lichter