Esme wat vervelend van het oog van je meisje, ik hoop dat het nog (deels) kan herstellen
Leuk dat je terug bent Baukje, iets dichter naar mij verhuisd
Fijn dat het goed gaat!
Gelske ik ben blij dat alles goed gaat met jouw paardjes! Mag ook wel eens.
Wauw Yildiz wat een bloedmooie foto's van je zwarte 'leen' dame! Prachtig paard.
Haai Roma
Almaz ziet er goed uit, lekker die schimmelperiode
Aziza is al ver he! Genieten. Fijn dat Fardani ook braaf is 
en je stal!!!
super!
Miran wat een stoute Zos voor de kar, dat lijkt me heel frustrerend!
Eline wat sjouwt Olina lekker! Mish wordt echt een dame
Al drie he in januari!
Leuk Joyce dat je weer een vriendje hebt en dat hij weer vriendjes met Muun is 
De reden dat ik wat minder reageer is dat ik van hot naar her vlieg en via telefoon reageren vind ik erg vervelend 
Setje is eindelijk weer iets meer zichzelf, ze is echt wekenlang al bitchy en moeilijk en gister leek dat eindelijk wat neutraler. Misschien toch wat hormonaals want het deed me erg aan de dracht denken
En verder baal ik een beetje, ik had net besloten over te stappen op een andere dierenarts omdat ik al een paar keer gek werd van de mijne, hij deed heel bot en moeilijk, en heel negatief over mijn voorzieningen (geen stal, geen licht etc) ondanks dat ik heel erg mijn best doe altijd alles klaar te zetten en te regelen voor hem.
Hij heeft begin juni de tanden gedaan van zowel Set als Blue, en ook die afspraak vond ik vreselijk en doorslaggevend om een ander te gaan zoeken. Maar nu ik weer hooi ga voeren zie ik dat Set alsnog ondanks de behandeling moeilijk eet en nou weet ik niet wat ik moet doen. De behandeling van tanden is niet goedkoop dus ik twijfel of ik hun moet bellen en zeggen dat ik niet tevreden ben en proberen een nieuwe behandeling te krijgen voor beperkte kosten, of gewoon de hele zaak te laten zitten en daarmee ook mijn frustraties en de kosten, en gewoon ook een andere DA bellen...

niet de beste foto's maar toch 
Over twee weken zie ik babypaard weer