[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lilskie

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:09

Poeh, ik heb gister ook even een les van meer dan een uur gehad. Ik geloof dat Princesa werkt als een accu die zichzelf blijft opladen.. Haar conditie is beter dan de mijne!
Onwijs veel overgangen zonder dat ze "uit elkaar" mocht vallen en aangezien mijn instructrice wel al vind dat we wat meer uitdaging mogen zoeken naast het netjes wijken mochten we gister schouderbinnenwaarts oefenen. Het viel me enorm mee, Princesa deed het eigenlijk wel hartstikke netjes! Galopperen blijft ze toch lastig vinden, mede door de KEIharde bodem die nu in onze binnenbak zit en het feit dat er in de hoeken allerlei bouwmateriaal stond (ze vind het vooral heel lekker om door de hoeken te lopen en zo dicht mogelijk langs de bakrand, auw knieën :\ ..). Maar uiteindelijk mooi rond, netjes verzameld en beide kanten stelling ging ook goed.

Lekker Jes dat het goed ging, las het al op Facebook! Heerlijk dat zo'n prachtpaard ook onder het zadel zo fijn beweegt!

Miranda..Fuego is echt een scheetje. Die onschuldige blik. Heerlijk :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:09

wow dacht even huh Set :P

goed bezig met Mo Jess :))

Ik ben een beetje grieperig sinds gisteren, zo vervelend. Heb een zwaar hoofd man bah

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:10

Lekker aan de paracetamol en vitamine D Katja!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:11

Ja en dan hopen dat het gauw beter is :j wil wel graag vandaag even bij schimpie langs.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:15

Schimpie... Op de een of andere manier moet ik altijd denken aan die reclame van die voetschimmel...

Ik google nu op 'hallo ik ben schimpie' (want zo ging die reclame..) en ik kom gewoon een foto van jou en Set tegen Katja! Galopperend langs het water! Cool!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:16

hahaha _O- schimmel tussen mijn benen :D maar voetschimmels, ieuw bah jakkie!

die foto bij google resultaten ernaast vind ik knap van Setel, met blauw halster en gestrekte hals <3

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:17

:') :') :') Hihihihihihiiiii.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:27

2 Setel foto's zelfs :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:40

hoe is het met Mish :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:02

Weer een ziekenboeg hier! Ik heb een dikke zwelling in mn kaak, te harde wortel gegeten gisteren en echt vol op mn doorkomende verstandskies :7 werd vanochtend wakker met een hele dikke wang :x

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:16

@jessica top dat je nu zo ver bent met mo en dat jullie zo veel plezier hebben
@lilian echt mega balen van je bak ondanks dat toch een fijne les gehad, top
@katja beterschap
@Tamara ook beterschap, verstandskiezen akelige dingen zijn het als ze doorkomen
@mirda fijn gevoel he als ze zo krachtige overgangen kunnen maken/

Gister voor ut eerst weer op asal gereden maar eigelijk ging het nergens over lekker los aan een langer teugeltje maar ze is zo losjes als op je er de dag ervoor nog opgezeten hebt das echt top en van stap naar galop gelukkig zitten alle knopjes er nog op vandaag maar iets fanatieker aan de slag

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:19

Braaf paard Joyce :)!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:58

Iedereen lekker aan het rijden, jaloers!!

Wilde lekker Parijs kijken, maar livestream werkt niet mee _-:(

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:07

@lilian ja gelukkig wel
@annika heb jij niets om te rijden dan? niet eens van een kennis waar je zo lang op kunt? (natuurlijk altijd anders dan je eigen dat snap ik)

Is het bij jullie ook zo donder weer? wilde rijden ma lijkt als of ik ieder moment een bui om de kop kan krijgen

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:10

Er zijn op zich wel paarden van stalgenoten waar ik op kan, maar daar vind ik niet zoveel aan. Wil op m'n eigen paarden :P
Ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om naast m'n eigen 3 ook nog een ander paard aandacht te geven.
Als kleine Door de 3 maanden gepasseerd is, wil ik met Dos beginnen.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:11

@annika ja is natuurlijk ook wel zo, heerlijk weer met dos aan de slag ook fijn

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:16

Hier regent het alweer lekker.... En niet zo'n beetje ook......

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:18

@lilian ja denk hier zo ook waait en het is donker, denk dat asal een fijn dagje rust krijgt, ze ligt nu ook languit in de stal haha lazy day

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:28

Jeee, wat gaan jullie hard! Hier is het wel donker, koud, harde wind maar wel droog :'). Ik ga zo een ander bitje halen. Ik weet echt niet welke ik moet nemen. Gewoon een dunne dubbelgebroken, ene appelbitje dubbelgebroken, een rubberen, een stang hoor ik ook wel eens . Help!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:39

Nou Kelly, zo te zien aan de reacties kun je rustig beginnen met de dubbelgebroken. Appelbitje heeft asal al doorgeknaagd (haha). In de rubberen bitjes zit vaak een metaaldraadje voor de stevigheid, dat vind ik zelf niet zo'n fijn idee. Wat als paardlief het rubber er af knaagt en dan bij het staaldraadje uit komt.

Katja, beterschap. Ik krijg hier helemaal geen foto's van jou via google. Gelukkig staan ze op bokt wel.
Tamara, ook beterschap. Bij mij zijn ze er al uit, dat scheelt.
Annika, Parijs kijken lukt hier ook niet (kan ook aan mijn digitale dyslexie liggen). Misschien post er wel iemand een linkje, dat werkt.

Joyce, hier begint het ook al te regenen en donker te worden. Gelukkig kan ik ook binnen terecht. Gisteren mocht Vos lekker stappen aan de hand, wat balkjes lopen, huppeltje maken aan de hand (er stond een laag kruisje in de bak). Daarna ging iedereen weg en kon hij los. Toen moest hij van mij heel veel overgangetjes maken, stap, draf en weer terug naar stap. Ook veel wisselen, dus linksom een rondje, rechtsom een rondje en weer terug linksom.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:35

ik zou een dubbelgebroken met een bolletje in het midden proberen. Kun je niet beter van mp of bokt een bit doen als dan niet bevalt ben je niet zoveel geld kwijt, bevalt het wel kun je altijd nog aanschaffen

@ellen fijn dat vos zo goed gaat weet nog wel heel in beging, echt dag en nacht verschil met nu, van wie heb je nu les?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:35

Klinkt goed Lilian. Heb je wat rijfoto's/filmpje? Ben wel benieuwd!

Wat is de link van de stream van Parijs?

Dayem is net weer behandeld. Ze heeft niet echt iets specifieks gevonden maar kon wel vertellen dat er wat druk op z'n hoofd staat en iets met een slijmpropje. Hij krijg nu celzout nr 5, ondersteunt het centraal zenuwstelsel, misschien helpt het wat :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:55

joysjuh1987 schreef:
ik zou een dubbelgebroken met een bolletje in het midden proberen. Kun je niet beter van mp of bokt een bit doen als dan niet bevalt ben je niet zoveel geld kwijt, bevalt het wel kun je altijd nog aanschaffen

Met bolletje in het midden.. heb je een foto of naam daarvan? :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:57

Je zou ook nog een ongebroken bustrens kunnen proberen Kelly. Is nog zachter dan dubbel gebroken omdat je geen scharnierwerking hebt :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:57

Ik ga mijn instructrice de volgende keer eens vragen om een filmpje te maken Nicky. Onze binnenbak is alleen altijd wat donker dus zodra ze klaar zijn met de renovatie neem ik mijn camera eens mee. En ik ben bijna altijd in mijn eentje, daarom is filmen best lastig!