Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annikab schreef:Hij zei dat ik in ieder geval de komende twee weken geen zorgen had![]()
Zijn enige advies was haar goed in de gaten te houden, dus we gaan het wel zien!
Even voor het beeld, zo ziet ze er nu uit:
[ Afbeelding ]
bij mijn merrie en veulen toendertijd was het iig helemaal goed gekomen.

set_elkol schreef:Is derfen niet enorm extra smerig bij zo'n schimmel?

Natuurlijk voor mijn verjaardag (in oktober
) geld gevraagd en toen vlak daarna ook wezen passen, maar niets in de normale maten ging natuurlijk passen. Dus het zou wel maatwerk moeten worden was ik bang voor. Afijn, dan nog maar ff doorsparen, maar toen moest ik een nieuw zadel enzo kopen
Dus vandaag mn envelopje met geld gepakt en maar weer richting de ruitersportzaak waar mn schoonzus werkt. Daar geholpen door de eigenaar die veel verstand van leer heeft (zadels, maar dus ook rijlaarzen). Dus ik zei al dat het ws maatwerk moest worden, door mijn verschillende kuitmakten (mijn linkerkuit is een ruime centimeter breder
), maar hij zei dat we eerst eens gingen kijken. Afijn eerst HKM's geprobeerd, kreeg hem rechts aan, links niet dicht
Daarna Horka's en die paste gewoon
En als klap op de vuurpijl gewoon 300,- goedkoper als dat ik dacht dat ik moest uitgeven 

supergave kleur ook!!

Ze vroeg me deze auditie-film op te sturen.. 
Herkenbaar hoofd trouwens, ken er nog zo één die dat doet 
)
Buiten waait het maar hard